brödraskap
Har nu fått hem två brödrar (råttor). Kommer man kunna ha dom tillsammans ända tills de blir gamla? Har bara haft systerråttor innan så undrar om det är någon skillnad nu.
Det kan du :)
Jag hade två bröder tidigare som bodde med varandra tills det att dom dog. Dom var god vänner. :)
Så bra! Jag hoppades att det skulle gå =)
Blev lite orolig när de nu började tjafsa med varandra, men då är det likt vanligt syskongnabb? ;o)
Ja, iaf så gnabbades mina lite då och då, men det var ju aldrig något seriöst. Så länge dom inte råkar i luven konstand eller skadar varandra borde det inte vara problem. Se bara till att hålla dom stimulerade så orkar dom oftast inte bråka :)
Vi kan väl såga såhär att det går inte att garantera något när det gäller så pass komplicerade djur som råttor men för det allra mesta går det jättebra med bröder.
Kan ha viss betydelse för hur mycket dominansproblem som finns i släkten.
Jag har stor erfarenhet av hanråttor från olika håll och bröder tillsammans och när det varit bråk så har det inte varit bröderna som bråkat 
Har också undrat över detta, eftersom nu på söndag ska två små bröder komma och bo hos mig.^^
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.