Letar nya hem
Flickor:
Ami - s/ba dumbo (kan vara cc)
Dai - s/ba ir mm dumbo
Cho - s/ba dumbo
Keiko - s/ba dumbo
Miccat - s/ba db
Pojkar:
Haru - s/ba dumbo
Ronin - s/ba ir mm dumbo rex (kan vara cc)
Yasashiku - s/ba ir mm dumbo rex (kan vara cc)
Exor - s/ba eubk db
Yanz - s/ba eubk db
Teepai - s/ba eubk db
Alla blir reggade i SRS (under registrering)
Jag vet att vissa i kullarna inte är svarta utan de är choklad. De har dock blivit reggade som svarta för jag frågade genom bilder med en som tyckte att de var svarta.
Vill att de är över 16 år om man är intresserad. Jag kan ordna transport till örebro om någon däromkring är intresserad. (leverans mitt i natten dock)
Kan tänka mig foderavtal bara ett gott hem garanteras. Exor vill jag bara ge ut på foderavtal då han är minst i sin kull, men gud så charmig pågen är. Ser helst att de flyttar två och två.
Nu babblar jag iväg, släktträdet är upprabblat på min sida här för nyfikna. Än så länge har detta varit de två kullar jag är mest nöjd med, otroligt goa och kontaktsökande råttungar, nyfikna och pigga men uppskattar även mys och kel. Tugga på örhängen, pussa på munnen, springa innanför tröjan, hata att bada och ja allt som små råttungar gör.
Mejla mig här på sidan eller min vanliga mejl Absinthe86@hotmail.com jag kan ordna nya bilder om så önskas och skickas då genom angiven mejladress. Vill gärna veta vad det är för hem ni kan erbjuda. Vill ha vidare kontakt med köparna för uppdatering om hur det går med ungarna.

*puttar upp*

Vore så mysigt med en dumbotjej. Har två släthåriga toppörade råttjejer. Var bor du? Skulle ha plats för en råtta till i min lilla flock.
Jessica Tårtan och Blixtra

#5 Jag svarade på ditt mejl du skickade på hotmailen. =)

Ronin <3 Käääär!!!!

du får INTE visa flerbilder ur denna kullen
jag ska ju inte ha fler hanar… vill IIIIINTE alls ha en Yasashiku 

ursöta är de hela högen..

Sötaste bebbarna ever!
Underbar bild på Ronin när han sitter! hihi :)

Ja dom är verkligen härliga.. =)