Fail bilder!
Haha, failbilder har jag helt sjukt mycket av. Särskilt när de typ promenerar förbi eller får en halv råtta på foto :P
Tyckte dock din badbild var lite charmig faktiskt. Man blir lite nyfiken på vad det är som händer.
Haha ja… Såhär är det egentligen:
Älva är typ blind, så hon ser ut sådär mestadelen av tiden då hon kollar bakåt (sedan ramlar omkull, ganska charmig, men måste vara jobbigt). Boobie hoppade och ville upp, då kom Fisen lite ivägen för hennes svans. Haha :p
// Lise
When nothing goes right, go left!

jag älskar verklgien den bilden ratlings ^^ vattnet å allt är så.. … ja.. awesome helt enkelt ^^'
# 6 hahaha den va bäst xD jag skrattar ihjäl mig xD
//Forgetful
#11 haha ja de va de som hade varit sjukt sött OM de hade blivit bra skärpa xD fast de va lite gulligt ändå 
//Jacqueline Thawelin
Är det där öronen? xD det ljusa? hahaha
//Forgetful
#14 Precis! xD
Körde lite blom arrangemang i min hemgjorda studio när jag hade råttorna ute och var helt fokuserad på att ställa in lite inställningar så jag upptäckte inte kaffekoppen springandes bakom :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Putt. Älskar bildtrådar

#19 Hihi vilken söt bild det blev 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#21 Haha ja :D
// Lise
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hahahaha. Störtskön tråd x)
you can't face the problem, if the problem is your face……
eh ja tycker denna blev lite fail xD
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
#35 haha! råttor är så störda :P
#35 Haha! En säl =)
Hahaha råttor är riktigt knäppa.
#38, jag fatta inte de där med säl först sen när jag titta så ja hahaha Fiona ser ut som en säl där. (russian blue) va henne du mena va?
La upp massa fail o humor bilder på min dayview för er som vill se :) http://dayviews.com/angiesdjur/2011/7/21/
# 39 Ja, det var hon. Hihihi 
Roliga bilder :P
#61 Blior nerkissad?? xD
//Forgetful
#62 Precis. Stackarn xD
härlig tråd asså, sitter vid fel dator nu men slänger gärna upp några fail bilder sen :P
#67. Va mysigt ^^
#68 Hehe ^^
// Lise
Kan ju bjuda på den här:
Försökte fota den svarta irish-hanen för att hans väldigt snygga triangel verkligen kommer till sin rätt när han klättrar galler, men innan kameran hunnit ta bilden har stackars Torsten prejats undan av två fullkomliga vettvillingar! Istället för en närmast perfekt irish, fick jag Haynemans blekfeta bringa och Tom-Toms galna smajl.
Jag skrattade så tårarna sprutade åt den bilden xD
#74 Ja helt underbar
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
aahahaha…tänderna… xD Ser mer ut som en rund, galen hamster!!
En vääldigt stor galen hamster haha.
HAHA ser ut som h*n gör något häftigt dans steg :P
Bilden gillas :D
:D Ja det är lite action i den, vilket jag tycker om.
Tack :)
#83 Gullit det dära med tassarna på skålen xD Eller jag antar att det är dom som jag ser xD
KöttbulleKorv
Haha ja. Såg det först när jag skulle radera lite av de bildern som inte blev bra som jag först såg det. Jätte sött
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
haha, fick denna bild när min äldsta kille låg på rygg och tvättade sig xD
// Lydia.
Take it or leave it!
Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se
#86 HAHA Vad söt!
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
#86 AHAHAHHAHAHAHHAA *dör*
Putt
*tass*
Hehe vilken söt bild.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Oj, liten den blev ;o
#102 bara att klicka på hantera inlägg så finns det ett alternativ under där man lägger in bild omd en ska visas direkt i inlägget, då blirden stor
#103 Fixat :)
Ser nästan ut som att du photoshoppat någon virvel som man kan göra du vet.
#109 Haha ja, fast jag vet inte hur man gör sånt xD
// Lise
#108 hahahaha!! klockren kommentar oxå XD
// Lise
#108 hahahaha xD vad rolig bild ;P
#114 Den där bilden är ju grymt snygg! :)
Fick faktiskt till några sådana bilder som inte blev failade :D
Men det ser så roligt ut med benen rakt bakåt och svansen som ett streck haha!

#126 Hahaha jag va först hundra på att det bara va en råtta på bilden xD
//Forgetful
haha XD så nu belv en dubbelt så kul ;P
haha jag trodde med att de var en råtta som typ jagade sin rumpa.
#135 OT, men gillar dina ostbågar? Mina ratar ostbågar allihop.
136 Dom nya killarna jag har vet jag inte. Kid som är på bilden är tyvärr i himlen och han gillade allt haha =) Popcorn och ostbågar var favoriten.
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Största fail bilden jag har tagit, hade kunnat bli grymt fin, så fin att man skulle velat ha den om en tavla på väggen..
Men då ska jag, kokosnöten till huvud.. fota totalt för långt ner och missar max 1 cm upp till :(
Sad :'(
Kan dock inte radera denna, i vanliga fall tar jag genast bort fail bilder som denna.
Mvh. Sanne & Djuren
#138 Hatar när det blir sådär… :/
// Lise
#139 :( ja usch, inge vidare skoj.. fick iaf en liknande bild efteråt, men inte alls lika fin. Får börja fota med mindre Zoom, då kanske man fångar till fällen som dessa.
Mvh. Sanne & Djuren
#140 Ja, jag fotar alltid med låg zoom, bara att beskära sen :)
// Lise
#141 men som sagt, man är inte alltid så smart =(.. usch, tappade lite foto lust efter den bilden. Antar att man får tänka "göra om å göra rätt" :)
Mvh. Sanne & Djuren
#142 Ja precis, så man får tänka :)
// Lise
#144 Men… OJ! Tack, blev ju faktiskt hyfsat bra :) syns endast lite vid nosen! Att inte jag tänkte på det
Tack tack, tar genast å sparar den :) + lite fotarlust tillbaka
Mvh. Sanne & Djuren
#146 Såg nu att nosen såg lite konstig ut xD Har ingen egen råtta, så jag vet inte riktigt hur små råttnosar ska se ut :) Jag kan alltid försöka fixa det, men vet inte hur mycket bättre det skulle bli…
Bra! Man måste ju fota när man har en så söt råtta ju!
#147 :) ja gärna!
Haha, min lilla "hemmaciruks" råtta :)
Mvh. Sanne & Djuren
#148 Jag får fixa det imorgon kväll. Behöver liite mer tid :) Jag ska bort ikväll och min skjuts kommer om 10 minuter och jag har inte packat! *skäms*
#143 AHAHAHAHAHHAHHAAA xD
Den här typen av "öronbilder" får jag hela tiden XD Den här är på Bilbo igår när jag försökte fota honom lite.
Aragorn sprang mest iväg från kameran haha. Fast den känns ändå lite snygg på något sätt, förmodligen på grund av sättet han håller svansen och posen bakbenet hamnade i XD
#149 Min bror har redigerat till bilden nu :) så nu ser den riktigt bra ut, tack iaf för att du erbjöd dig hjälpa =)
Mvh. Sanne & Djuren
#157 Toppen 
// Lise
#157. men ååh varför har jag inte tänkt på de att man kan fixa till bilden så ibland! de är ju jätte lätt.
Sjukt fin bild. Älskar råttor som står på bakbena, mina vill inte de :(
#158 =) jaa något, känner mig en aning lättad! Imorgon ska de fotas
#159 Tack tack :) min gör det hela tiden på "automatik" (haha) .. hon är rätt nyfiken liten tös :) nyfiken halvblind ;P haha (Rubin ögd)
Ja brorsan fixade det på typ 5min =) orkade inte börja pyssla med det själv, när jag vet att han kan göra det på någon minut :)
Mvh. Sanne & Djuren
#160 Haha skönt det! :)
// Lise
#162 haha jag tycker det ser ut som "hjääälp, jag faller"
Mvh. Sanne & Djuren
#155 Åh, vad bra! Blev skitsnyggt ju! :)
#165 Han tackar säkert
Ja nu är man så där lite löjligt glad varje gång man ser bilden, istället för att behöva känna sig deppig över den
Mvh. Sanne & Djuren
Hihi, någon som ser samma roliga som jag? xD
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#173 … visste inte att det fanns "giraff-råttor" ;o
Mvh. Sanne & Djuren
Visste du inte det? Det är en väldigt sällsynt ras, som bara uppenbarar sig i Trelleborg 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#175 xDDDD
#181 AHAHAAHAA!! "I'm telling you, it's faaaaabulous!"
#182 OMG verkligen xD
Igår när jag hade råttorna ute på toan så filmade jag när de små lekte eftersom de har så mycket spring i benen. Men helt plötsligt när jag tittade på filmen såg jag hur Ester sitter och ser jättedeppig ut, hahaha.
Lite moodkiller till den annars roliga filmen. xD
Men det visade sig att hon bara var sömnig för när jag lade henne i famnen somnade hon direkt och mös. :)
HAHAHA #181 och #182 fick mig att tänka på Timothy Spall när han spelar Beadle i sweeny todd xD
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Det ser ut som du har en sur katt. ;)
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
*tass*
#194 XD hahahaha
Skulle fota Saga och hope…
Fick en hel hög med sådana här och liknande "rygg-bilder" på Saga XD
Saga gjorde också märklig yoga när matte försökte hålla fast henne så jag kunde ta bilder XD
Och Hope gjorde en snygg tanduppvisning. *himlar med ögonen* (bilden blev dessutom suddig >.<)
Och så skulle jag ha en fin bild eller två med dem tillsammans…… men Saga flydde. >.> (hennes svanstipp i nederkanten >.<)
#203, hahaha jag har gjort samma misstag xD Fast för mig hade dom huvudet ivägen så man såg inte "den".
//Jacqueline Thawelin
hahaha xD
Jag har igen bild just nu men när vi åkxte till farmor och farfar låg alla 4 råttor på rygg i transportburen och åg döda ut.Ni vet med halv öppen mun,ett öga stängt och ett det andra öppet. :D
*Fniss* Och när lilla Krymlis hade huvudet mellan Fänris (Fänris låg på rygg) bakben. XD
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#209 Den fick mig verkligen att skratta! XD Klockren!
Även failbilder kan bli riktigt lyckade ibland! :)
Missade kroppen totalt men fick en, enligt mig, riktigt snygg svansbild ;D (om än något skitig (A) dags för ett bad kanske)
(kanske dags att starta en ny tråd då denna är ganska lång? Kan vem som helst göra det? xD)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#217 Haha ja vem som helst kan göra det… Och det lär behövas! Gör det du om du vill :)
// Lise
Du vänner finns en ny tråd som vi kan fylla med våra failbilder!
skriver ut hela URL då jag inte kan länka D; Men ni hittar nog ändå, haha :)
http://rattor.ifokus.se/discussions/4f20462288f47265ab0092d4-failbilder-ny-251-12
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Då kan väl någon låsa den här tråden?
// Lise