Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 983 ggr
Wand
1

Smaskelismask...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sam som sitter och smaskar paprika. Ville dela med mig av hans gullighet för omvärlden, om än videon blev lite mörk. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[lucke]
0

Haha, sötgubben! Vad är det för grön figur som sitter i lådan?

Wand
0

Minsann att han är! Var tvungen att kolla om för att se vad du menade… men lådan som står på buren är en transportlåda med en grön handduk i, om det är den du menar? ^_^

[lucke]
0

SÅg ut som en grön filur, men då såg jag i syneTungan ute

Wand
0

Haha, kanske inte så lätt att se när det är så mörkt och såpass dålig kvalitet. Foten i munnen Skulle vara lite tufft med en grön liten rådis dock… eller läskigt kanske… Skrattande

[lucke]
0

Skrattande Ser ut som två stora ögon i lådan- fast nåt mjukisdjur typ. Kanske bara jag som har vild fantasiOskyldig

mikeiko
0

Om nom nom! ^-^

Så roligt med att råttor har så personlig smak, precis som oss människor. Just paprika är det rätt få som gillat här hemma :D

Wand
0

Haha jaså? Skrattande Alla mina djur har alltid älskat paprika, faktiskt! Men som jag förstått det så är det lite blandade åsikter angående paprika. Vissa säger att det inte ska ges för att det är för starkt, och vissa säger att det bara är den gröna som är för stark. Men jag ger alltid röd, tycker inte det är något fel med en liten bit då och då. Oskyldig

Och som synes är det ju mycket väl uppskattat. ^_^ Jag tror faktiskt inte att de fick så mycket tilläggsmat i förra hemmet, fick inte det intrycket i alla fall. Så de kanske gillar det mesta nu. 

Har dock provat ge russin som "lockbete", och de bokstavligt KASTAR port det, haha. Tur det kanske, för det är inte så nyttigt…

mikeiko
0

Hah ja, även tomat, morot och blomkål är inte alltid helt poppis bland vissa :)

[134643]
0

Så söt! :)

Båda mina ratar paprika, det är synd för paprika har vi alltid hemma så det är så lätt att bara slänga in i brist på annat xD

Wand
0

Hahaha håller med, finns alltid paprika här! Skrattande Brukar köpa hem färsk broccoli också, men det tar slut så fort när man har 20 djurmunnar att mätta haahahah… ^_^ (ger självfallet massa annat med haha)

OttoIsTheShit
0

haha jag älskar när dom tuggar å ska kolla upp :)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

silverorm
1

Oj vad han gillade paprika!!Skrattande Det är nåt som våra råttor inte vill ha ö h t..

Wand
0

Hahaha, gud vad paprika verkar vara impopulärt! Jag har nog fått ett par knasiga pojkar! Oskyldig

[Eraj]
0

# 13 Mina råttor har börjat gilla paprika nu på senare tid. Paprika kanske har en "vuxensmak" ^^ Gullig video! :D

darkness
0

Dom är så söta när de äter och kollar runt medan de smaskar ^^ Ser ut som "mmmmm va gott" ^^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig