Dida söker make!
Dida söker make, en slät supersnäll kille gärna äldre som blivit far och farfar till flera snälla råttor.
Dida är lite snipig - smal nos - så det är bra om maken har ett kraftigt och manligt huvud!
Har du en hane som passar, eller vet du någon som har? Messa mig, gärna tel.nr så kan jag ringa upp.

Tyvärr är mina supersnälla släta hanar unga oskulder (eller heter det svennar på hanar?) än så länge…
Men i framtiden så får du gärna låna någon av dem.
Lycka till i sökandet!
suck… jag hittar bara en siamese… jag bryr mig föga om färg och teckning, men siamese!!! det blir inge bra att blanda in det OCKSÅ… fast han har allt annat: temperament, utstrålning, utseende, storlek och en fin stamtavla!!!
Siamesehanen blev det - en utomordentligt tjusig kille från Råtz uppfödning! De träffades på kvällen 11 april och kärlek uppstod direkt! 

grattis ! hoppas det blidde några ungar oxå då….=)
aaw vilka sötisbäbisar det kommer bli:)
Vad bra att du hittade en bra hane, siames eller inte. Lycka till nu!
hon har inte gått upp så jag tror inte parningen tog alls…
blev inga ungar, så dyker det upp en slät supergo kille mycket snart provar jag igen, annars blir det ev ingen kull på Dida - mycket synd!!! 
Usch vad tråkigt! Hoppas att du hittar en hane snart..
Kan man inte prova igen med samma hane igen annars, eller är det dömt att misslyckas när det inte gick första gången?
Synd att det inte tog sig. Jag har ju bra släthåriga. Synd att de inte är tillräckligt gamla än.
Hoppas att du hittar någon snart.
Ninja, jag tror inte han "kan" - det var en fullgod parning, så det borde tagit… Han har inte blivit far till någon annan kull…
Cosmonita, jag vet faktiskt inte vart jag ska leta, och det är bråttom nu…