Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1051 ggr
Fridborg
0

YES!

Vet inte om det är solen men jag är på bättre humör. Det var inga kackerlackor i huset! :D Däremot en massa silverfiskar men det kan jag leva med.

Lillskiten mår bra igen, bajsar som han ska och balansen i flocken har blivit markant bättre. Data mår äntligen bra också!

Okej, bara massa random snack och inget ni behöver svara på. :P (jag har så himla tråkigt)

cosmonita
0

Grattis och kul att allt ordnat upp sig för dig! Glad

Afrejd
0

Varför trodde du att de va kackelackor? :P Lite skillnad på en kackerlacka o en silverfisk. :P Bara nyfiken haha

Fridborg
0

#2 Jag ser ju skillnad på kackerlackor och silverfiskar :P Tycker jag har sett kackerlacksungar, då jag levt med kackerlackor i en annan lägenhet i 8 månader vet jag hur de ser ut i alla levnadsstadier, det kan ha varit en skalbagge eller något, för de hittar iaf inga kackor :P

Fridborg
0

http://www.bltsydostran.se/multimedia/dynamic/01445/kackerlacka3_jpg_1445474v.jpg

De yngre ser inte alls ut som de fullvuxna och man kan lätt missta en skalbagge för en unge.

Afrejd
0

BLÄ!! haha..

OttoIsTheShit
0

grattis :D helt värt att svara på ;) kackerlackor är söta men inte lösa i hemmet. ungefär som vildråttor dom är söta men inte inne hos mig ;) (hade det innan)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Fridborg
0

#5 JA visst är dom hemska! Och man HÖR dom på natten, såg verkligen helvettet framför mig, tack och lov slipper jag det :)

Funderar på att passa på att ta en kort semester när jag ändå e igång, hoppas husse vill följa med också och att vi kan hitta råttvakt, men det löser sig säkert ^^ (ännu mer random skit) :P

#6 Det är varningsskyltar här om råttgift som är utlagt, tack för den glädjedödaren att kunna ha dom med mig på uteplatsen i sommar :/

OttoIsTheShit
0

å va tråkigt :(

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3