burbygge
*tass* 
Spännande att se hur det blir.
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
kan säga att alla hyllorna är gjorda av byråns egna lådor så än har jag inte köpt något extra :)
är det en sån där supertunn spånskiva där bak? ^^' jag skulle då itne lita på den, kanske lätta nät även på baksidan av hela bygget just in case
#5 har skruvat fast alla lådbottnarna på baksidan med, så där är supertunn spånskiva +1- 2 lager lite tjockare skivor, men tanken är att hela baksidan ska kunna bytas ut till tjockare material om de gnagar på det.. men häfta på nät därbak var ju ingen dum idé det heller… *funderar*
att häfta fat nät tar ju ändå inte så lång tid :P får de för sig å tugga så är de nog snart igenom å då hjälper ju nätet :)
*tassar*
Älskar de här trådarna, så kul att följa ^^
tass
// Lydia.
Take it or leave it!
Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se
Oh, spännande! Vad blir det för färg? Visst känns det grymt bra att kunna fixa grejer gratis och återanvända sådant som kanske bara skulle bli skräp annars?!
tassar oxå här ;P
#10 har inte bestämt färg.. några förslag?
ja det är jättekul att kunna fixa till istället för att slänga, är inte så himla händig direkt *s* men jag övar & har kul iallafall 
Färgförslag… hm, det beror ju helt på hur det ser ut i resten av rummet där byråburen ska stå. Finns det ingen färgslatt i någon burk i källaren som står och blir förstörd som du kan använda?
#13 har ingen källare ens så, nej *s* slängde allt sånt när vi blev tvugna att flytta till lgh.. men nästa måndag så ska vi iväg och köpa lite andra bygg-grejjer så ska kolla vad det finns för färger där.. rummet tänkte jag måla om i en mild ljus grön färg om jag får för hyresvärden, nu är där fula tapeter *s*
så vi får väl se vad som hittas för färg.. funderar på att ha den svart på utsidan (i ngn lämplig färg som är lätt att torka av dammet från) & sedan ngn snygg ljus färg på insidan..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#14 Låter som en bra idé med svart på utsidan och ljusare färg inuti. Åh, ser framför mig illröda väggar och schackmönstrat golv på hyllplanen och "golvet". Men du är kanske inte "lagd åt det hållet" :-P. Men fråga så ifall i färgaffären efter sån där Kalle Anka-färgen som de använder på julafton i tomteverkstaden.
kan säga att bygget just nu står helt stilla eftersom min son nu använder den som garage för sina leksaksbilar 
#16 Haha! Ja men det var ju också en smart återanvändning!
*tass*
#18 det dröjer innan det blir ngt mer byggt på detta.. får inte tillbaka den av eric *s*
#19 Haha :) du kan inte tänka dig att bygga ett litet "garage" åt honom istället så du kanske får tillbaka buren? :)
Mvh. Sanne & Djuren
#20 hehe ja vi får se hur det blir :) kanske att jag hittar en lämplig hylla åt honom med plats för hans bilar.. han hade för den delen behövt flera.. bilar ööööööverallt 
*Tass* ^^
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.