Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 512 ggr
Taci
0

Min nya bur e klar!! :D:D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har hållt på ett tag med min nya bur nu, puh va jobbigt.. Såhär blev den iaf, ville bara dela med mig! E så glad att råttisarna får ett större hem nu äntligen! :D Säg gärna va ni tycker :)

Taci
0

Öppen ;P

CamillaS
0

oj den blev ju jätte fin, dom kommer säkert stortrivas i den ;)

amand
0

Åhh vad fin den blev! Råttorna blir nog superglada! :D

lolaisdenied
0

Riktigt tjusigGlad

Taci
0

Tack så mkt allihopa =) Råttorna ska flytta in idag, får väl se vad dom säger ;)

lolaisdenied
0

#5 vad har du för bur till dem nu då?:P

Taci
0

Dom bor i sin gamla, tråkiga bur :P Dom e inte alltför glada på matte nu, då jag fick ta bort båda rören för å sätta upp i den andra buren, när jag fortfarande hade verktyg hemma :P Dom tittar snett på mig ;D Men dom får ju snart det så mkt bättre :)

jessi_twini
0

hel cool! kan jag fråga: hur gjorde du? kanske du kan ge mig lite råd?? heh

ciss
0

Skoj

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Ninja
0

Härligt! De kommer säkert stortrivas. Skrattande

Taci
0

#10, det gör dom, märks en stor skillnad faktiskt på dom, och det är skönt. Dom liksom slappnar av mer, får ju ut mer energi i den buren av att springa upp å ner ^^ Så dom håller sig mer sysselsatta på nätterna, förr kunde dom ibland börja gnaga galler för dom ville ut, men det har inte hänt än, dom trivs bra :)

#8 , hur jag gjorde.. ja, det var inte så svårt.. köpte en hylla på ikea, spikade dit masonitskivor bak och på sidorna, snickrade ihop tre träramar till luckor och häftade fast nät, satte på haspar och gångjärn. Sen på med vaxduk o i med inredning! :) Kostade mig knappt nånting heller, 250 för hyllan, nån hundring för gångjärn o haspar, resten fick jag gratis för jag känner dom som jobbar där jag köpte grejerna, var lite spillrester o så som dom ändå inte kunde ta fullt betalt för :)