Data och Lore
Bröder i tv-serien Star Trek, men i verkligheten är inte råttorna Data och Lore bröder :P
Idag kom Lore (Ringo från Katoz) hem till mig! Världens sötaste lilla dumbo-burmese. <3
Nu är det ju många som följt mig med min hysteri med Data ett tag. Han skrämde mig rejält ikväll, skulle ta upp honom så är han alldeles kall och slapp. Tack och lov sov han bara, men det är i grevens tid att jag lyckats få tag på en veterinärtid imorrn. Är ärligt talat osäker om han kommer överleva natten, men gör han det så får veterinären avgöra om det blir medicin eller sista vilan imorgon.
For the record innan ni skäller ut mig för att ha tagit hem en till med en sjuk hemma så frågade jag Katoz innan om det var okej. Data är nu i en sjukbur och kommer inte ha kontakt med Lore.
Jag vill också påpeka att behandlingen av Data (visst okej, delvis) inte har handlat om pengar, men om det finns billigare alternativ så tar jag dom (inte åker akut och betalar dubbelt när det finns en tid dagen efter). Under tiden får han ligga varmt och får god mat.
Jag har beslutat mig för att ge Data en ärlig chans, när jag hittade en klinik som tar relativt humana priser blev jag lättad. Ber också om ursäkt för alla utsvängningar jag gjort, men jag fungerar inte bra under stress.
Well, här är en bild på sötnosen <3 (bättre kommer imorrn)
Men kul att bilden blev sned.

Hoppas det ordnar sig för liten!
Qui dormit, non peccat