Wohoo!
Nu är min större bur påväg hit! Paketet väger nästan 10 kg, så jag är glad att den kommer direkt till dörren ;) Så fort denna kommer fram, såhar jag ett till som just är påväg, med en massa ny inredning!
Men det bästa av allt är ju att på onsdag ska jag åka och titta på 8 små änglar och välja ut de två jag vill ha, så hämtar jag dem alldeles i början av januari. Livet är underbart ibland! :D
Ah snuff sa söta! :D Sedan blir det bara att vänta tills början av januari.. och det är inte det lättaste ;) I alla fall för mig var det jättejobbigt att vänta pa dem. Man kanske skulle kunna hämta dem en dag tidigare… eller tva? Kanske rentav tre? XD Men nej, det skulle jag saklart aldrig göra, de behöver mamsen. Men drömma far man väl lov att göra? ;)
Grattis, i alla fall! :D
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Eller huuuur! Ja det blir jobbigt att vänta till dess… Men förhoppningsvis går tiden hyfsat fort då det är jul och nyår, så det hinner väl bli en riktigt raketfest där till nyår dessutom. Får iaf vara glad att jag får inreda buren så mycket jag vill tills de kommer, jag tycker det är så sjukt kul att hålla på inreda. Har ju en bur här hemma som jag redan inrett, men den ska jag nog sätta ovanpå den här stora som kommer, så det blir ännu mer inredning! hihi ;)
Tusen tack! :D
Ja, man kan ju hoppas att jul och nyår hjälper tiden att gå fort. ^^ Jag håller med, inreda är skitkul! Men jag har en råtta som är i princip blind så jag kan inte ändra så mycket i buren just nu.. Och dessutom blir man lite less när men tar sig till IKEA 1 timme bort bara för att köpa en FÅNGST, och så biter de sönder den på en kväll. Dumma, underbara rådisar.
Du måste visa bilder på de sötbollar du väljer! :D
Ja men precis! Hm, ja, jag tror jag läste om det någonstans på forumet om jag inte minns fel. Hur går det med den lilla? Man tycker ju att en råtta ska klara sig bra utan synen, med tanke på att de använder nosen och hörseln så mycket mer.
Haha! Du, jag tror du måste lagra upp med åtminstone 10 st fångst ;) Tjusningen med råttor <3
Ja men det ska jag absolut ta och göra! :D
Det går bra för honom, förhållandevis. Jag är mest orolig för att han skall vara rädd.. vilket han antagligen är, vem skulle inte bli det om synen försvann? Men det känns så hemskt. Jag vill inte att han skall vara rädd. Annars går det bra, men mycket långsamt och försiktigt. Jag är glad att han alltid har varit "mammig", så att han känner att han kan lita på mig nu när han inte längre har något val..
Jo, tjusning indeed.. men ändå. En kväll! >.< Tydligen så verkar FÅNGST vara världens mest lockande bomaterial (trots att både toapapper, tidningspapper och strumpor erbjuds) så så fort den kommer in i buren skall det slitas och dras för att få in den i bona (vilket alltid misslyckas i alla fall XD).. ja söta är de, de små rackarna. Det blir nog en tripp till till IKEA tror jag. ;)