Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 1660 ggr
fiffiluren
2

Grimm ep 5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni sett den nya serien Grimm? Kanske inte jättebra men helt ok Glad

Iaf, avsnitt fem handlar om "Råttpojken" som jag tror den heter på svenska. Så det är med en massa söta tottisar Skrattande

Nästa vecka på torsdag (15 dec) visas avsnittet på 6an.

Bara så ni vet Flört

hus-musen
0

Har kikat lite på grimm, men har ärligt talat inte fastnat för den serien. Mest för att de vridit sagorna. Duger som slö-tv dock

Ska kika nästa vecka på råttpojkenSkrattande

Qui dormit, non peccat

[Emma--]
0

Klarar inte av skådespelaren… :P riktigt dålig. Sen är väl inte serien superbra heller. Men man måste väl nästan se med dom söta råttorna :)

mikeiko
0

Bra tips, bara de behandlar tåttisarna bra, annars är det jag som blir suuuuuur! xD

chade
0

har sett alla avsnitt än så länge.. är inte direkt överförtjust eller.. bara roligt att se vad det är för olika monster, annars är det typ skit.
Men då måste jag ju titta nästa vecka också om det är om råttor :D

Små stjärnor lyser också i mörkret.

fiffiluren
0

#1 Det är ju inge kul om sagorna är exakt samma verje gång ;)

#2 Ne, jag stör mig också som fn på honom, men jag gillar Monroe, han är kul :D

#3 Nej då, av det vi ser i avsnittet så behandlas råttorna väldigt väl, inga svanslyft eller andra obehagliga scener. Dom scener som är lite mer våldsamma har bara animerade råttor

#4 Ja monster är kul :D

Jespersen
0

Jag kollade typ tre avsnitt, men jag står inte heller ut med han som har huvudrollen.. Men det är jag ju tydligen inte ensam om Skrattande

Tycker att serien känns väldigt löjlig. Fast kanske att man ska se råttavsnittet i alla fall, råttnörd som man är.

hus-musen
0

#5 Inte att sagorna är samma, utan de har vridit sagorna och lagt ihop massor av saker från olika sagor och inget stämmer. Fel namn på varelser och så.

Håller med om att huvudsrollsinnehavaren inte är särskilt bra.

Qui dormit, non peccat

fiffiluren
0

#7 dom ville väl bara göra det så eget som möjligt.

Vet inte hur dom har blandat sagor, har faktiskt inte läst några Grimm-sagor Förvånad, men jag övervägde att beställa en bok som innehöll så många som möjligt bara för att läsa upp mig om dom

[lucke]
0

Går avsnittet att se på nätet tro? Jag har nästan inga tv-kanaler. Gillar både sagor och rådisarGlad

fiffiluren
0

DOm har väldigt dåligt utbud på 6play så jag vet inte, såg att den fanns uppdelad på youtube, men kan inte tänka mig att kvaliten är nå jätte bra

ladda ner? Oskyldig

[lucke]
0

Jag får kolla opp deras playGlad Ladda ner kommer inte på fråga hos mig- vill, vågar och kan inteTungan ute

hus-musen
0

#8 Inga sagor från bröderna Grimm alls?

De skrev ju ner många sagor som tex hans och greta, rapunzel, askungen, rödluvan, snövit, törnrosa, bord duka dig, musikanterna från bremen mfl. De vanligaste barnsagorna liksom.

Qui dormit, non peccat

fiffiluren
0

#12 jag vet! Fattar inte att jag inte läst någon av dom, kanske nån enstaka i skolan men inget som jag kommer ihåg, annars har jag bara sett dom i filmform på tv

mikeiko
1

Har sett avsnittet nu, det var många söta ba eubk och rexisar som spelade vildråttor xD

Allamej
0

Jag gillade bäst scenen där han spelar för råttorna ute i skjulet… dom var så otroligt fina. Väldigt många ba eubk och ambk

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor