Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1110 ggr
[Sara FE]
0

Lilla Piggelin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En av flickorna i flocken har varit mobbad ett tag, och i fredags fick hon ett bett i strupen. Hon fick omedelbart flytta in i en egen bur, eftersom jag inte vet vem som var elak mot henne. Turligt nog hade Katoz en kull, och i söndags hämtade jag hem lilla Piggelin på femveckorsdagen. :)

[Sara FE]
0

Titta när hon försöker tvätta bakbenet - så sött!

Jag kan tydligen inte lägga in en video, så här är länken.

mikeiko
0

Naaaw!

Jespersen
0

Nämen, så söt!

Calypso & Nike
0

Vad söt hon är

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

[Sara FE]
0

Ja, visst är hon! :) Doris håller inte riktigt med ännu eftersom lillan är väldigt påflugen, men hon vänjer sig nog efter alla innötande introduktionsträffar.

sarakaka
0

Vilket busfrö!!! Glad

Medea
0

Gud vad söt!! Vad heter hennes färg?

Lamina
0

Black Eyed Siamese. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

chade
0

herre min skapare vilken söt liten rackare! vilka ögon :O

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Pétit
0

Åh! Hon är en kopia av min lilla bäbis! Är hon från Katoz? Då är det ju inte så undligt.. För min kommer där ifrån också.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

GeishaoChick
0

vilka stoooooora söta ögon!! <3333

AliceTheGirl
0

Oj vilken sötnos! :)

"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"

[Sara FE]
0

Ja, Piggelin har otroligt stora ögon. Jag trodde faktiskt att de skulle se mindre ut när hon hade växt till sig, men de ser fortfarande ut som om de skulle ploppa ut ur huvudet vilken sekund som helst. ;)

Som Lamina skriver är hon Black Eyed Siamese, och Russian Bluepoint. Färgen är mer framträdande nu när hon har blivit äldre, och hon har fått en lite rolig teckning på rumpan. :) Det är i stort sätt omöjligt att ta ett bra foto på henne eftersom hon är grymt snabb och är överallt samtidigt, men jag ska försöka få upp någon bild snart.

#10 Jepp, från Katoz P-kull. :) Vilken kull kommer din från?

Crapsurraren
0

enormt vacker liten flicka. Ögonen gör ju så att man smälter. Lika att hon är ett litet busfrö :D

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Pétit
0

P-kullen!   Skrattande

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

darkness
0

Gud vilka vackra ögon Förvånad

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Itchy
0

åh vad lik sin syster Precious hon är ^_^

You can't spell Bitchy without Itchy

GeishaoChick
0

Har två flickor från Katoz N-Kull. Hon avlar dom finaste och sötaste råttor jag vet <3

BusBella
0

Vilken vacker tjej du har fått tag på!

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

BellaDonna2
0

Jätte söt och vilka vackra svarta pärlor till ögon!

Falurven
0

Haha shit vad spring i benen hon har! Sjukt söt! :D

Mvh Nathalie