Nya buren
Min underbara flock har utökats med en söt liten kille som jag hämtade idag. Väntade med att flytta in alla till nya buren så det skulle vara lika nytt för alla :)
Än sålänge går det bra. Mina 3 gamla kan vara lite hårdhänta mot nykomlingen med tanke på att han är ganska mycket mindre.
Här är en bild på nya buren, är hur nöjd som helst!
Nice :)
// Stephanie och hårbollarna 
riktigt fin :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Se upp med tapeten bara.. råttor kan lätt råkas skvätta när de klättrar på gallret. :)
Mvh. Sanne & Djuren
Ser fint ut!
Som #3 skriver, var rädd om tapeterna.. sätt upp någon snygg vaxduk, eller liknande, bakom. :)
Jättefint och mysigt med en massa hängmattor
vill ha!
/Annika
http://rattkompaniet.blogspot.com
jag sälskar att vissa ''små'' burar ser så mycket större och bättre ut (samt lättare att inreda) än stora.. som min D: haha
#6 Ju störrebur, ju lättare att inreda.. enligt mig :P Jag har då fått till min riktigt bra. :) medans min mindre är katastrof ;P
Mvh. Sanne & Djuren
#7 jag tycker min är ett riktigt helvete att inreda rent ut sagt, jag har hatat den nästan ända sen jag köpte den för snart tre år sen :P men det kanske är därför jag tycker lite som jag gör också? haha!
jag o pappa fick slita med våran nedrans dubbelbur till råttorna efter att den lugge i förrådet i ett par år.. men nu har de fått en sovplats nere och en aktivitetsplats uppe med hängmattor och rep m.m. o än är den inte klarr helt x
// Stephanie och hårbollarna