Sov gott Leah
Igår (30/11) fick min Leah somna.
Iförrgår när jag kom hem så gick hon fram till maten, slickade i sig lite yoghurt, och sen började hon backa runt i en ring och verkade förvirrad. Hon har haft en rejäl tumör sen tidigar som växt jättemycket på två månader.
Jag gissar att det var hennes sätt att säga att hon ville gå. För när vi sa att hon skulle få komma till syrran så blinkade hon mot oss. Och när hon var sådär förvirrad så tog jag upp henne och då blev hon genast lugn..
Tumören hon haft hade tydligen en rejäl blodtillförsel också enligt vet. Och veterinären var lika snäll som vanligt :) hon la handen försiktig runt tumören och bara kände försiktigt och konstaterade att den var stor den, har man orkat så här länge så får man sova. =,3
Så fick Leah sprutan (och hon hatade att ligga på rygg minsta lilla så hon protesterade mot de, inte mot sprutan) sen vände jag henne rätt och bakade in henne i hennes julklappsfilt och värmde henne och hon såg så trött så trött ut, ingen stress bara total calmness. Sen somnade hon nästan direkt tjejen min <3 Känner så starkt att det var helt rätt beslut.
Leah
*2009-11-16
+2011-11-30
Åhh nej beklagar sorgen :'(
Sov sött Leah
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

Tack, känns på något sätt lugnt nu. Känner att det var rätt beslut att låta henne gå till kompisarna med värdighet. :'3
Ja det du gjorde tyckte jag var rätt beslut, och starkt av dig att kunna fatta beslutet :'3
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
beklagar :(