Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 944 ggr
Ninja
3

3-årskalas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det tre år sedan 12 stycken småttingar föddes här hemma, av de finns nu bara Kenai kvar.

Hon är en oförskämt pigg dam, hon har alltid varit en riktigt dampråtta som konstant är på språng. Hoppas hon får stanna hos mig ett tag till, med hälsan i behåll. Kyss
Hon är snabb än, tanten.. käkade tårta men vände sig strax före jag knäppte.. Skrikandes Men några bilder blev det i alla fall, dock fortfarande lika många bilder på en svans som försvinner, som när hon var ung.

(och eftersom jag vill ha henne kvar ett tag till så tog jag bort översta plätten med grädde på, så fick hon behålla de nyttigare lagren med avocadomos, leverpastej och mango- och bananpuré innan jag ställde in tårtan i buren)

Ninja
4

Ninja
2

Ninja
2

Ninja
2

Ninja
0

*nu drar jag*

Zizza
0

Åhh vilket sött födelsedagsbarn .. eller tant kanske? :) Min hane blir ju gubbe snart :) 7 feb 3år.. nu gav du mig ett tips på vad jag kan ge honom om han når den åldern! :)

Mvh. Sanne & Djuren

Kashii
0

gu va lik min Leah hon är, bara de att Leah var rexad <3 Grattis till tanten iaf :)

Ninja
0

#7 Kenai är rex.. Tungan ute

Elinisa
0

Vad jag gillar bilden i #1! Ser ut som att hon gnuggar tassarna inför att hugga in på tårtan:-D Hoppas mina pojkar också får stanna så länge hos mej!:-) Hälsa GRATTIS till gulliga gammeltanten! :-)

mikeiko
0

Vilken toppenråttårta!

Lilith
0

Vad himla fin hon är :)
Heter färgen cinnamon?

Ninja
0

Japp, hon är en cinnamon european berkshire rex. :)

Lilith
0

Mycket vacker dam. Jag hoppas du får ha kvar henne pigg och glad länge till :)

darkness
0

Grattis till damen :D Mina är ju vet jag inte när de fyller >.> eftersom de är från en djuraffär men får väl fira dem det datum de kom hem till mig ^^ dock är de ca 4 veckors skillnad på dem tror ja ;O

Men grattis igen! :D

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Ruzicka
0

Grattis! Hoppas hon stannar länge med dig. ^^

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Jespersen
0

Vilken sötnos! Cinnamon rex är ju lite av min drömråtta :)

Grattis till tanten!

CamillaS
0

Syrran Uddan hälsar grattis till henne från himlen. :')

sarakaka
0

Vad gulligt med en liten födelsedagstårta! :')
Grattis!

Cis-j
0

Haha, vad söt. Grattis :)