S* Mindre sjukbur
Jag är intresserad. Ska kolla med en person om hon kan tänka sig hämta och ta med ner till Stockholm den 19/11 om det skulle funka. Är botten trasig föresten? Ser ut som den e tejpad med silvertejp.

Den är sprucken, så är tejpad för att den inte ska spricka mer om jag inte minns helt fel. Kan ta en kik på den (borde nog gjort det inann iofs)
19/11 har jag möglighet att släpa den till yupplands väsby (infra city på kattutställning) om det skulle vara nått.
"Din verklighet är inte Min verklighet"
okej. Jag ska själv på råttutställning då i kallhäll. När tror du att du är där isf? Jag ska va där 08.30 så åker ganska tidigt. Men vi skulle kunna mötas där beroende på när du kommer dit :) skulle du kunna tänka dig att gå ner lite i pris pga botten?

kommer att vara i upplands väsby 0730-1800 (som minst går det bra är vi där längre) både lördag o söndag. Så sitter fast på infra city hela helgen. Men undertiden så kan det finnas utrymme att synas på infra city eller mötas nånstans efteråt.
O h självkart kan priset diskuretas

Buren är fortfarande kvar!
Den släpas med till Kallhäll utställningen 4/12 om nån vill kika/köpa den.
Prutbar!
jag kanske tittar förbi.. va ju intresserad men hörde inget från dig innan den 19 :( så kunde ju inte kolla/hämta då.. men vi får se om jag dyker upp.. kanske har andra planer.

Trodde inte intresse fanns kvar hos dig så jag inte fick något mer svar i tråden eller via mail. Ett missförstånd.
Om den fortfarnade är till salu kvar är jag intresserad!
Bor i Uppsala så hämtning är lätt ordnat.

Den är fortfarande kvar.
Det löste sig med en lånad bur, så jag behöver inte köpa någon just nu.
#7 okej. ja då blev de lite kontisgt :P men de e lugnt.. jag kanske kommer till utställningen inte klart än.. men hinner nån före så behöver du inte vänta eller så.. kommer jag till utställningen så kommer jag isf sekretera så jag är där tidigt..

Den här buren och lite vanliga "egna" hyllplan kommer att hänga med på utställningen på lördag ifall nån vill ha.
Kommer med eller utan råttor på söndag, kommer att sekretera jag oxå.