Köpa råtta!
Hej, bor i luleå med 2 st råttor. Världens finaste djur och nu funderar jag på att köpa en till men vill inte ha från djuraffären. Någon som säljer råttor i luleå området?v=)
Har en hona som jag kanske kan sälja, vad har du för råttor ? Alltså kön? :P
Mvh. Sanne & Djuren
Har två honor :)
Om du går in på menyn "17 köp & sälj" och sedan söker upp min annons "En hona till omplacering" :) så ser du hon jag har tillgänglig just nu, dock måste jag tyvärr fundera över mitt beslut pga att de var ett tag sen jag stoppade ut annonsen och anser att situationerna är bättre i dagsläget, men kolla ändå :)
Mvh. Sanne & Djuren
Okej! Ja men om du vill sälja henne kan jag ge henne ett bra hem =) Hon var otroligt söt! Lite lik min ena råtta :)
Du får gärna skicka ett meddelande till mig här och berätta lite om dig och de andra råttorna, samt hur de bor och hur gamla de andra är osv. Vill ha lite fakta om vilket hem du har att erbjuda min lilla Tindra.
Mvh. Sanne & Djuren
annars har du ju allemaj och sockerråttans som är uppfödare, tror dock inget bakas i ugnen just nu… finns en tredje uppfödare i umeå som jag har glömt namnet på D:
#6 Det är nog jag då :) Har en kull blå bebisar, finns en tråd om det under säljes, med några osålda honor kvar. Hör av dig om du är intresserad. Har sålt fler tjejer norrut, så det blir någon form av frakt åt det hållet.
#7 just precis xD