Råtträff Växjö
Gör en egen tråd för råtträff i Växjö.
Datum: 21 augusti
Tid: ca 14.00
Plats: Hos mig Nydalavägen
Eventuella uppdateringar, byte av datum/tid/plats osv kommer ske i denna tråden.
Blir lite fika och råttaktiviteter och alla som vill är välkomna, med eller utan råttor. Finns gott om plats att ställa transportburar ;)
you can't face the problem, if the problem is your face……
Toppen! =) Jag hoppas verkligen jag kan, men är inte säker. Ska alla ta med sej nått fika då? så blir det massa fika :) Mums :P
Charlotta-B
Ska bli kul :D jag tar med mig min böjbara rulle som man kan använda till agility med isf x)
//Forgetful
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Yeah! Jag tar med mig Totoro!
21 har jag inget planderat än iaf. Så jag är på :D
Jag kommer nog :)
#3 är bbebben för liten att ha med sej tro? Fast kanske bra för dom med :P
Charlotta-B
#5 Beror på hur dem är, om dem är säkra och inte stressade att vara utanför buren så ta med dem :) Dem kommer förmodligen känna igen Totoro :D Här är dem väldigt kaxiga allafall, så fort man öppnar luckan ska ALLA råttor ut och göra allt för att försöka klämma sina tassar (a)
Detta kommer bli jätteroligt :D ser verkligen fram emot detta :3
//Forgetful
#6 Hihi, ser fram emot att träffa grabbarna! Ja annars får jag komma utan helt enkelt :P och mysa med alla andras :P
#7 ja det ska bli super kul!
Charlotta-B
#8 Ska du också ha av Maria :D
Ja men vi kan väl köra något "knytkalas", om jag står för kaffe/te/läsk (alltså dricka) så kan ni andra ju ta med er bullar och kakor och sånt där knas. :D
Ska försöka komma! :D
#10 Hoho u have toooo!
#9 Yes, 2 hanar ska vi ha :)
Toppen! Äre go fika :P hehe
Charlotta-B
#11 Haha, I will try!
Men jag bor ju hemma igen = svårare att ta sig till Växjö D:
Hade såååå gärna velat hänga på, men är nog hemma i fågelfors igen då 
Angelica du måste ju komma ;(
Klart det blir gotte fika! :-D
Ska se om jag kan ordna med transport ner över dagen, borde ju gå tåg från högsby till växjö, sen kanske jag kan sova över någonstans över natten :)
Putt putt nu är det en vecka kvar :) ska vi mötas vid bussarna vid 2 eller innan? :P
//Forgetful
Okey nu har det pratats ihop lite utanför iFokus och vi har kommit fram till att vi möts vid centrum vid alla busshållplatser vid 1:ans hållplats klockan 14.00 och tar bussen 14.15 mot nydalavägen där vi hoppar av bussen med råttorna :)
Plats: 1:ans hållplats i centrum
När: 14.00
Och 14.15 åker vi :)
//Forgetful
Vilka är det som kommer :D?
Tyvärr så kommer inte jag. Får det inte att gå ihop alls just nu. Men önskar er verkligen en trevlig stund <3
Jaaaaaaaag!!
Får tyvärr lov att ställa in den här träffen på grund av komplikationer i mitt förhållande som gör att jag måste fixa annat under morgondagen… återkommer med nytt datum inom kort :(
åååh synd :( jag kommer kanske inte att kunna på ett tag heller för jag ska börja universitet och har några helger bokade…
//Forgetful
Trist Alex :c
Meeeen, det får bli en annan gång! (och då ska jag med!)
Next time :)
Charlotta-B
Hey!
Har ni några fler rått-träffar? Skulle verkligen vara jättekul..:)
Jag är student i Växjö med tre små söta damer som jag tror gärna vill träffa nya små kompisar! Har aldrig varit på rått-träff innan, men hoppas ni fortfarande har det.. Skulle som sagt vara jättekul! :)
Ja, om ngn vill ha det hemma hos sig för det är ju kallt ute nu. När jag får en lägenhet i Rottne så kan ju ni komma dit ngngång:D
Va kul!:)
Hur gick det förra gången? Blev det lyckat? :)
Blev inställt :o
Oj, ja de ser jag nu..:o ni vill inte försöka fixa en annan då?:)
Fråga Alex :) Jag kör som sagt på när jag har flyttat hemifrån :D