(K) Data söker en kompis
För er som läst mina tidigare inlägg: Pratade precis med mamma, "affären" verkar bli av.
Eftersom jag inte vet hur lång tid detta kommer ta lägger jag ut annonsen redan nu. Data har självklart kompisar under tiden.
Data är en lugn kille född 19 juli 2011 som kommer att flytta hem till min mamma som blir fodervärd. Vad jag uppfattat det som är han alfahanen. Han är den som gillar att ta det lugnt och vill ligga högst upp i buren och titta förnöjt ner på alla andra. Involverar sig inte så mycket i bråk.
Hos min mamma finns det en stor bur med mycket inredning. Hon jobbar bara 4 timmar om dagen och sitter annars hemma och stickar och tittar på tv för det mesta. Hon är en mycket engagerad djurägare och har mig några hundra meter ifrån som guide om det är något.
Sökes: "En stor vuxen hane som gillar mig" är hennes största krav :P Ju större och mysigare desto bättre. Då Data är ganska ung ser vi gärna att kompisen är i ungefär samma ålder, men kan sträcka sig till lite dryga året. Färg och utseende spelar absolut ingen roll!
Transportmöjligheterna är det däremot lite värre med, men hon har körkort så det kanske kan ordnas med bil, men helst inte längre än Södertälje - Uppsala-hållet. Vi bor i Sthlm, Hässelby så det får gärna vara i staden.
Kom gärna med frågor och förslag, jag fungerar lite som mellanhand då hon inte har internet. God kväll!