Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 579 ggr
Zizza
2

OT - JAG KAN!!

Haha, måste bara dela med mig att jag kört bil helt själv första gången sen jag fick körkortet. Förstås så var de den halkigaste och mörkaste dagen jag valde.. eller valde, föräldrarna behövde någon som körde dem till busstationen.

Kan säga att det gick riktigt bra förutom att morsan hade glömt stänga bakdörren ordentligt, så jag stannade vid en kisok och fixade dörren och sedan gick in och handlade lite gott till ikväll.

Vilken frihet att få bestämma själv vart man ska svänga, fara och typ vilken hastighet man vill ha (inom rimliga gränser förstås)

Skit häftigt… himla kul var det.

Hur var er alla första gång, när ni skulle köra helt själv utan någon annan i bilen?

Mvh. Sanne & Djuren

[Ratass]
0

Körde till min syster som bor en mil ifrån :P Spänd och skakig och fick kramp i benet XD

Zizza
0

#1 HAHA ;P De hade jag nog inte klarat av, fick spännings huvudvärk utav att köra 5km haha

Mvh. Sanne & Djuren

[Ratass]
0

naaw XD vänta bara tilsl du gör debut på stora städer ;P då får man nått å bita i, har för ett tag sen klarat av sthlm XD

Zizza
0

#3 OJ .. sthlm .. kommer aldrig ske! Jag kör just nu i en by.. där de kanske kommer max 3 andra bilar på vägen.. och inte en männsika någonstans (A) HAHA … Nä ska försöka ta mig från Råneå till Piteå.. ca 9mil =) får se när de blir utav

Mvh. Sanne & Djuren

hus-musen
0

Vilken frihet att få bestämma själv vart man ska svänga, fara och typ vilken hastighet man vill ha (inom rimliga gränser förstås)

Asg, påminn mig om att aldrig möta dig i trafiken hahaSkrattande

Tyckte det var rätt skönt att köra själv utan att ha någon med sig. Mycket jobbigare att köra med mamma i bilen som ska oja och hyperventilera av skräck haha! Näe men tyckte inte det var så speciellt att köra ensam.

Qui dormit, non peccat

Zizza
0

#5  Håller till i norrbotten så blir nog ingen större risk ;) ;) 

Haha, jaså.. jag tycker det känns som ett steg till in i vuxen livet :) känns skönt att ha gjort bort det!

Mvh. Sanne & Djuren