(S) bebisar
fem sötsaker kom till världen den 10 oktober 2011. Två honor och tre hanar. För mer information får man gärna PM mig här. (=
- födelsedatum: 2011-10-10
- färg, teckning o hårlag: Två roans(honor)/Tre black eubk(hanar)
- kön: honor, hanar
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): cirka 5 gram vid födelsen-
- faderns namn, födelsedatum, vikt: Uldum, 2010-03-12, 647g
- moderns namn, födelsedatum, vikt: Black, 2011-06-16, 324g
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: få fram friska och sunda råttor med fint temperament (första kullen)
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: nyfikna, och inte rädda, hanterade från första start, och mycket busiga!
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 150
- ort där råttan/råttorna finns: karlstad
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) 0763171527
- Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst.
Måste bara fråga, -kullstorleken betyder väl hur många det var vid födseln, och hur många som finns kvar vid avvänjningen? :)
Ah, är så trött så jag läser inte så noga (= 7 stycken vid födelse, och nu är det fem stycken kvar, då två dog de första timmarna (=
om det var så du menade?
Ja, precis :)
Jag är väldigt intresserad av honorna! Karlstad är ju dessutom "bara 17 mil bort :P PMar dig!
söta! varför ska alla säta va så långt bort.. *suck*
Jag är väldigt intresserad av 1-2 hanar
Kan du lägga upp bilder på var och en av dem?
Pojkarna har blivit tingade. (=
Noo :(
Finns honorna fortfarande kvar? Om det kan fixas transport till Borås är jag väldigt intresserad av dom. Men jag vet inte om det går för mina föräldrar. Fast om det går för mina föräldrar och att det kan fixas transport till Borås vill jag gärna tinga dom. Men om det inte går att fixa transport till Borås kan det kanske fixas transport till Göteborg, det blir också bra. Men om det blir transport till Göteborg så måste vi bestämma en plats där jag ska hämta dom. Men vi ska inte bestämma något nu, för jag måste fråga mina föräldrar först.
Medarbetare på Vetenskap.
#11 Tjejerna har eventuellt ett hem snart, tyvärr.