bur säljes.
Tänkte ge er råttvänner första tjing på buren, innan jag lägger upp en annons för den på blocket och vargarna kastar sig över den! :"D
Den är lite sliten, (den gröna färgen har skavts av framme vid luckan ungefär, och på ena sidan, men den är inte rostig.) och det finns en liten spricka i bottnen, den går inte hela vägen igenom plasten ner till undersidan, utan ligger bara på ytan i själva burbottnen, tror inte den kan orsaka problem! :)
den är 50 bred, 95 lång och 73 djup. Enligt burräknaren får det plats 6 råttor i den om jag minns rätt!
pris diskuterar vi fram!
Om så önskas kan vattenflaska, matskål, "kattsant" och leksaker skickas med! c:
Den finns lite utanför göteborg, i torslanda.
Pma mig här på rif eller ring 0709385992 (alt 031-563466) om du är intresserad! :D
//Elin
putt!

hur mkt hade du tänkt ta för allt? =)
vet inte, tänkte att man får komma med ett erbjudande! c:
putt!
putt, en sista gång! xD
kanske får den lättare såld om du faktiskt sätter ett pris
Synd att den finns där nere. hade den funnits i Sthlm hade jag köpt. :/
Don't judge me, before you tried to walk in my slippers, on ice.

Håller med #6 , sätt ett pris.. sen kan köparen och du diskutera det om de nu skulle finnas missnöje
Mvh. Sanne & Djuren
är den fortfarande till salu?
nr 9. yes!
eftersom jag inte kan ändra versta inlägget får jag väll skriva här att det skulle vara trevligt att få 700 för det eftersom jag köpte den för 800 för mindre än ett år sen, men ja, diskutabelt.
Hej!
Jag kan tänka mig att ge 500 för buren, jag bor i göteborg och kan komma och hämta den :)
MVH Caroline
Njah, en 600 vill jag nog ha för den iaf D: