Oroväckande.
Är det bara jag som är helt beroende av att pussa på råttmagar? Det är helt knäppt, de luktar ju kiss och är alldeles håriga med små bröstvårtor och allt; men jag kan inte sluta. Särskilt på Winter, som har alldeles mjuk och tjock mage. Det är så gosigt.
Typ "hej, jag heter Emma och jag är en magblåsare".
Och inte är det roligt när matte lyfter upp en i tid och otid och kittlas och gosar med en när allt man vill är att tugga sönder hennes överkast i lugn och ro. Men jag älskar råttmagar. Och det står jag för.
Är jag alldeles ensam?
(jag lade den i kategori 06 eftersom det är där jag tycker att jag passar in)

Då är vi två! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
då är vi tre :D :D

fyra… mina råttor vill nog tom flytta när jag blir för jobbig.. 

5!!!!

6 stycken hittils
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
7…. Att pussa magen och riktigt gosa in näsan i en mysig råttmage är nog det bästa som finns
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Om vi är över 50 stycken får vi banne mig ha en gettogether för att kliva ut ur garderoben, så att säga.
Mer magblås! <3
8 :D

9 ;)

10, Hej jag heter Phoebe och jag är magpussare 

11
Mia//

*i kör, lågt och med spridda applåder*
Hej Phoebe

Då förklarar jag dagens möte för anonyma magpussare öppnat. Första punkten på dagordningen: planera stor officiell outing av gruppens medlemmar för att öka förståelsen för den här helt naturliga men ack så missförstådda läggningen..

Som initiativtagare till detta AM-möte förklarar jag härmed att LeTigre har ordet.
Vem sköter cateringen?

#15 Sockerråttan låter som en lovande kandidat ;)
Jamen det är jag med på :) För fixar hon catering så är mötena nästgårds! Ha!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Alltså. Varenda kotte bor ju i skåne, men det går jag inte med -på! Alla får mötas halvvägs. Jag är ju inte körkortsinnehavare och råttorna orkar väl inte gå genom halva Sverige heller!
Marschera för råttmagar!
#18 nänä.. jag är inte från Skåne :) Däremot är jag för att skåningarna rör sig uppåt! Marsch!

Mitten låter jättefint tycker jag! Möten hemma hos mig! :D

Uppsala - toppen! (där vill jag för övrigt plugga efter gymnasiet).
Vi behöver banne mig ett banér. Har vi något konstnärssjäl här som vill måla en pussvänlig råttmage?
Dagens topic till gruppterapi:
Vilken råttmage är eran favorit; och varför?

#21 Mycket bra val, Uppsala är antagligen Sveriges bästa studentstad! *opartisk* 
Jag är osmakligt okräsen. Som kakmonstret: vill inte pussa den magen, inte den magen och inte den magen.. jag vill pussa ALLA MAGAR!!!

#22 Vilken lysande diplomat du skulle bli 
MER MAGAR ÅT FOLKET
Kom igen nu, det måste finnas fler därute. Det är inget att skämmas för; alla är vi speciella.
Magar? Huvudet ska det ju vara!
Helt klart bästa puss-stället juuuu! :D

#24 varför välja!? 

Aw <3
Get them while they're young, liksom.
#20 Vaddå mitten!?? Ni får ju komma till mig såklart. Jag bor endast en mil (typ) från Sveriges demografiska mittpunkt. Jag har nog plats för några folk här i min tvåa och lika många råttor. Har ju bara två själv. Den ena är tyvärr inte alls pussvänlig.. får nog ett bett i pannan om jag försöker. den andra därimot får en magpuss varje gång jag lyfter bort henne från saker hon inte får klättra på, dvs en gång i minuten. (det är endast min TV-bänk. Såklart det roligaste, massa sladdar!)

#28 Örebro funkar för mig, inte värst långt bort ju! Speciellt inte om man jämför med norrland lr skåne. Förresten, Sveriges demografiska mittpunkt kanske ligger i gnällbältet - men den kulturella medelpunkten finns definitivt kring mina uppländska hemtrakter 

hmm…jo é ju rått magpussare ja me ….tänkte faktiskt just gå å kidnappa en av mina små bomba henne med magpussar! 

vad härligt det låter ;o synd att liz och sussie är för spralliga för att bli magpussade :(

12 ^ :D

min ena råtta älskar att bli pussad på sin lilla tjocka mage =) haha
"små bröstvårtor och allt" äckligt det där lät.. XD men man mååste ju pussa djur/folk dääär :''DD
/Karoline.
13!
Fjårtååååån nu då…

Femton, råttmagar åt folket. Finns inget mysigare än att pussa på en mjuk liten råttmage.

16.. fast jag har inga magar……!! vill ha.. nån vill donenera en mage till mej att pussa på? :) ingen?
#38 Du kan få en kameliontmage att pussa på, dom är ju tydligen lätta att skicka genom usb:n också :P

hahaha xD Okej men skicka en då!!
17 ^^ Varenda gång råttisarna är ute får dom massa magpussar, spec min lilla Sid ^^

18 hehe pussar alla mina råttors magar….
19 älskaar att pussa mina råttisars magar <3

20 ^^ Love It xD :D hihi
21 - bästa är när råttan är lika mjuk i kroppen som en pizzadeg och ligger på rygg i hanndflatorna. Dååååå ere bara pussigull och massamassa gos som gäller! :oD

#45 inte det vanligaste scenariot hemma hos oss (bara honor), låter helt gudomligt mysigt dock!
Hehehe.. Bara en av mina 3 råttor som går att göra så med.
Misstänker att han går på muskelavslappnande medel bakom ryggen på mig eller nått :oP
Ska försöka ta kort på när han ligger så!
22! Jau gör likadant me mina 4 råttisar, så mjuuka så man kan inte låta bli ju! :)

23! Men jag har än så länge inte så stora magar att gosa med ;)
24! :D
Mvh Nathalie

25. X)
27 :D Speciellt på små bäbismagar. :)
28!!! tänk att jag missat denna tråd… *skyuller på dum rubrik*

29 :e
nummer 30 här då, haha :) Vilken söt tråd!
Älskar ditt "mer magar åt folket!" #23 ;)
Min tjockistant Undine på 2 år och snart tre månader har helt klart den gosigaste pussmagen här hemma. Inte långt därefter kommer Kråkmåne med sin sammetslena plufsmage <3
Jag måste alltid pussa råttmage när jag hälsar på rådisarna, dom ser så goa ut runt magen så man kan liksom inte låta bli
Skönt att man inte är ensam 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
32!! Magar är underbara!
(antar att Jepersen är nr 31?)
Isåfall är vi 33 :P Råttis magar in my heart 

34!!! 
#52 Ge hit den där magen! 
här är en till stolt magpussare 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
36! speciellt Pepsis tjockismage :D
Åh ja råttmagar är det bästa som finns att pussa på! Chilis mage är ur mysig, han får alltid en puss på huvudet och på magen när vi gosar.
Och såklart får dom andra det också. 

38! Klart man pussar råttmagar, varje dag och resten av mitt liv om jag får som jag vill. 

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor