Kenai och gardinerna
I natt bestämde sig Kenai för att hon ville ha gardiner i buren, och tyckte mina skulle passa bra. Nog för att lilla damen alltid varit envis, men att hon fyller 3 år nästa månad märks då rakt inte..

Eftersom jag dock inte vill ha söndertuggade gardiner (dumma matte som inte fattar något om inredning, anser Kenai), så fick hon snällt nöja sig med hushållspapper som jag lade ut över köksgolvet.

Sedan fort till buren!

(Och ja, de bor i en kaninbur vilket normalt inte rekommenderas till råttor, men en låg bur med stor bottenyta är ypperligt för bakbenssvaga pensionärer så de kan röra på sig men utan risken att ramla och slå sig när de klättrar.. som Kenais burkompis)
Hihi, så sött!
Härligt att hon är så aktiv trots åldern!
Hahaha vilket härligt "bildspel" du & kenai har gjort :) så himla sött!
Mvh. Sanne & Djuren
Haha åh!
Och älska när de tar papper, och sen kliver på det samtidigt som de har det i munnen, och inte fattar varför de inte kan gå framåt xD

så söt 
Hon känns verkligen inte som en treåring, det är jättekul. När man träffar henne skulle man kunna tro att hon är hälften så gammal som hon är, min lilla "tant".
Får se hur länge hon hänger med, i hennes ålder kan ju förändringar ske snabbt. Men jag är glad så länge jag får ha henne och hon mår bra!

Underbara bilder!
ååh så söta bilder. Härlig rått-tant du har :D
Vilka härliga bilder! Urgullig råttis med :)
ååå så härligt att se en så pigg gammling! ursöt är hon 
På den första bilden med pappret ser hon verkligen bestämd och koncentrerad ut också, som att det är något högst allvarligt och viktigt hon håller på med
!