Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 800 ggr
Luciferchild
2

råtthjälpen

Jag har lagt ut en annons här på rif och inte fått ngt svar.

Så min fråga är, vad tycker ni om Råtthjälpen?

vill ha så mkt info som möjligt om dom!

Både negativt och possitivt!

mvh

My

Med vänliga hälsningar  My

Mische
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har bara gott att säga om dom. Fick hjälp på en gång när jag behövde det och var trevliga och förstående.

pellepojken
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Råtthjälpen måste få fortsätta finnas så länge det finns råttor. Det borde upplysas mer i samhället om att ni finns. Tack för att ni finns !Oskyldig

mikeiko
1

Super, ställer upp verkligen med deras tid och pengar för att ta hand om och rädda stackars djur. Som när det hittades utsläppta tamråttor i skogen norr om stockholm i våras, då ställde de upp med infångarfälla och jourhem mm!

[Ratass]
0

jag skulle vilja veta om de ens uppdaterar deras sida för inkomna råttor.

zickan
0

Sidan uppdateras. Dock finns det någon bugg. Så själv har jag svårt att plocka bort en omplacerad råtta, även nått fel på bild systemet.

Det finns inte många som längre engagerar sig i föreningen, vilket är mycket trisst. Men vi ska ha möte nu om 2 veckor och gå igenom allt. Hemsidan är ju skit tråkig, trista färger, död. Hela det ligger på att webmastern har slutat och vi kvar förstår inte systemet så bra. Men håller istället på att försöka jobba upp en ny hemsida istället.
Men då vi är få för tillfället. Så tar tyvärr allt väldigt mycket tid.

Finns det intresse av att prata med själva råtthjälpen. Så kan vo nog sätta ihop ett möte där alla kan nuvara. Vi kör våra möten via msn, med sekreterare, ordförande osv.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Ratass]
0

#5 jo det märks att den är lite inaktiv :/

Två från min kull ska ha blivit inlämnade så man hade ju vela sett om de hittar nå hem ^^'

så för att komma till själva trån så, det negativa är väl hemsidan i sig :P enda jag vet

zickan
0

#6 vilka två är det?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ratlings
0

#7 Benjamin och Brisby heter dom, blev inlämnade till Verra.
Hon skulle ev behålla några som vart inlämnade så dom kanske inte ens kommer upp.

// Lise
When nothing goes right, go left!

[Ratass]
0

ok