Mina älsklingar
#2 Oooh! Smart! XD Kanske man borde testa någon gång. Är väldans svårt att få bra bilder på de små rackarna ibland haha.
Vad fina de blivit. (: Q ser verkligen ut som en liten grävling XD
#3 Blir väl inte sådär jätteintressanta bilder, men han lyckades bli rätt söt ändå :)
Ja Q har blekts endel också, upptäckte det när jag tog bilderna (man blir ju så hemmavan). Hans päls är verkligen vild, står åt alla håll medans de svarta killarna har en mer lockig päls :)
gud så söta!!
Hur gör ni för att få så himla fina bilder, jag får alldrig fina bilder ^^
#5 Jag spände upp en fleece-filt på köksbänken vid fönstret för att få bra ljus, hade en snabb systemkamera, höll lite försiktigt i dom, släppte och fotade så snabbt jag kunde :P Tog mig kanske 50 bilder för att få 3 bra :P
systemkamera, enfärgad bakgrund så inte kameran fokuserar på massa småskit :P Bra ljus.
#5 Och endel av bilderna lät jag dom springa runt och fota där det såg ut som en bra pose:P
Tack för tipsen, nu måste man ju köpa en systemkamra ^^
Jag vill absolut ha en bättre kamera som gör det lättare att ta bilder haha. Blir sjukt mycket dåliga bilder för att få till en enda bra med min vanliga lilla kamera XD
#10 samma sak här x)
Naw ^-^
Sitter och tittar på Star Trek nu faktiskt :D
#15 : Oh, serie, avsnitt? :D
New Generation, pilotavsnittet :)
#17 OMG HAHAHAHAHAHA jag skrattar varje gång för att det är så töntigt xD
#18 Japp xD
#19 Nästa bebis fårkanske heta Paris efter piloten Tom Paris i Voyager :D (har fortrafande funderingar på Odo though.)
#20 Lätt Odo! Mycket coolare plus att hela hans namn är ju Cardassian för "ingenting". Tom Paris är ju bara sjukt störig o.O
#21 HAHA ser ut som om han gör något roligt ljud där, eller typ "VA! FES du!!!??"
#22 Det var nära att Q fick heta Odo, tyckte till en början att han såg mer ut som en Odo, men jag hade PROMT bestämt mig för en Q och ingen av de svarta passade heller tyckte jag :S Men då blir det nog en Odo nästa gång!
#23 Han tänkte nog mera "VA, är hela den där till mig!?" :)
// Lise
When nothing goes right, go left!
#21 Ja helt underbar bild! :D Ska tänka på det nästa gång, kanske kör en ny session imorrn bara för det :D
#26 Ljuset är A och O i en fotografering, en enfärgad bakgrund och något gott att tugga på. Kör på bara! :)
// Lise
#27 Jag har alltid tyckt att dagsljus är ens bästa vän :)
#28 Ja det är det verkligen. Jag blir alltid "råttfoto-sugen" när det är mörkt ute :( :p
// Lise