BFF's
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så söta! Man hade ju inte tackat nej till att ligga där i mitten och gosa med dom :)
Naw ^-^
(Bara inflikar att du kan köpa jättebilliga trasmattor på Ikea och klippa sönder, och lägga på hyllplanen som är av galler. Om pojkarna går och vistas mycket direkt på gallerhyllplan så ökar risken för bumblefoot markant.) :)
#2 Vet att det ser tomt och kalt ut, men jag har MASSVIS med filtar i buren som de drar iväg och lägger nån annan stans, jag fixar till det flera gånger om dagen :P Hängmattan är på tork just när bilden tas och av nån underlig anledning gillar de mest att ligga där trots att det finns en hängmatta och 3 hängmattor i en sån där IKEA-förvaringsgrej med nät. De vill helt enkelt ligga och sova på galler :P
Vilken myshög. xD Vad glad man blir av att se lyckliga råttor. Har just nu tre härjande flickor i soffan, vilket gör tillvaron betydligt ljusare. ;)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Fleece förstår jag att de drar iväg, det är ju så mysigt att boa med xD Det som är bra med matta är ju att den är tung och håller sig på plats, du kan ju testa nån gång så ser du vad jag menar :)
När jag hade fleece på hyllorna fäste jag dem med klämmor, då låg de på plats
#6 & 7: Kan ju iofs testa att klippa sönder dörrmattor, eller ja, trasmattor :P
Iofs tror jag att de kan dra iväg med vad som helst, om de riktigt mycket vill xD
vart hardu köpt de där .. S krokarna?
#9 Ikea har sådana, du kan ju passa på imorgon ;)
#10 kunde ha ghissat på det :P VAr ju tvungen å fråga iaf så ja inte letar ihjäl mig där ;P