Omplacering :(
Rubin
- födelsedatum : mars 2011.
- färg, teckning o hårlag : Amber, rex.
- Kön : hona
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : 14.
- faderns namn, födelsedatum, vikt : Shannaras Oskar, vet ej
- moderns namn, födelsedatum, vikt : Platina, vet ej
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
omplacering: innan jag skaffade råttor tog jag både blodprov för att se om jag var allergisk mot råttor, och jag hälsade på hos en råttägare, det gick jättebra. Men nu har jag ändå utvecklat allergi mot dem. Jag älskar dem så mycket, men jag kan inte ha dem ute längre, de behöver någon som kan vara med dem så mycket som de behöver! Min allergi är inte så allvarlig nu, men den blir värre, risken är stor att jag utvecklar astma om jag har dem kvar. :c
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
Rubin är nyfiken och snäll. Tror inte det kommer att bli något problem med att omplacera henne.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: reg nr: 0124 / 11
- ort där råttan/råttorna finns : göteborg/torslanda
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) : 0709385992. Mangaka_drake@hotmailcom
- Om annonsen ska vara låst eller ej: låst
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Whisper in the dark
- födelsedatum : 25e januari - 2011
- färg, teckning o hårlag : svart hooded. slät
- kön: hona.
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) ??
- faderns namn, födelsedatum, vikt : olycksparning.
- moderns namn, födelsedatum, vikt : mins inte, och får inte tag på uppfödaren.
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:
omplacering: innan jag skaffade råttor tog jag både blodprov för att se om jag var allergisk mot råttor, och jag hälsade på hos en råttägare, det gick jättebra. Men nu har jag ändå utvecklat allergi mot dem. Jag älskar dem så mycket, men jag kan inte ha dem ute längre, de behöver någon som kan vara med dem så mycket som de behöver! Min allergi är inte så allvarlig nu, men den blir värre, risken är stor att jag utvecklar astma om jag har dem kvar. :c
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc :
Whisper är en blyg liten mammagris som gillar att sitta i tröjan! c: honligger lägst i rang i min lilla flock. Jag vet från när jag introducerade Rubin för henne så var hon lite aggressiv när Rubin försökte gå in i hennes favoritkoja! Men när jag tog bort kojan och städade jättegrundligt så gick det bra!
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : reggad i srs. Men får inte tag på uppfödaren (som jag dessutom skulle fått regpapper från efter att jag köpte dem, men inte har jag fått dem än heller! >:C )
- ort där råttan/råttorna finns: göteborg/torslanda
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) :
0709385992. Mangaka_drake@hotmailcom
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Queen of the damned.
- födelsedatum 25e januari - 2011
- färg, teckning o hårlag: black american berkshire. Slät.
- Kön: hona
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) ??
- faderns namn, födelsedatum, vikt: ??
- moderns namn, födelsedatum, vikt: mins inte, och uppfödaren går inte att få tag på.
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Hon är nervös, och hoppig.
Hon bli Blir rädd för plötsliga ljud etc. Båda föräldrarna var råttor köpta i djuraffär, så kanske inte så konstigt. Hon är trevlig, men har svårt att lita på någon hon inte känner än!
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Hon är reggad, men har som sagt inte fått regpapprena från fd ägaren, och får inte tag på henne. L
- ort där råttan/råttorna finns : göteborg/torslanda
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) :
0709385992. Mangaka_drake@hotmail.com