Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 555 ggr
mlinz
0

Tips på inredning?

Min fantasi har försvunnit! Jag vill ha lite tips på inredning man kan fixa själv hemma.

Nu så har råttorna bara 2 hängmattor som jag stickat själv, en plastlåda (upphängt) med massa rivet tidningspapper i, två smala hyllor av plankor jag lagt mellan gallerpinnarna och en "bolåda" av en gammal pappkartong med handduk i :)

Ska ta mig iväg till en djuraffär i veckan (10 mil bort) men jag vill ha lite tips tills dess… Har massa tomma toarullar jag tänkt slänga in till dem också, me jag tycker buren ser så tom och tråkig ut :P 

Pinnar från rönn, funkar det?

[Ratass]
0

Kolla in pysseltrådarna, finns en hel del där om vad man kan köpa eller göra själv :)

[Ratass]
0

rönn går bra det :)

zickan
0

Ta en tur på ikea/loppis med öppet sinne. Allt som kan bli ett hus, bro, korg, sovplats, hängmatta osv :-)
Sjlälv funderade jag på att köpa ikeas lilla vita toa pall i plast, klippa upp ett hål och ha som hus. Eller köpa den gröna pottan och ha som matskål/vattenbad och hus i ett.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

mlinz
0

Ja, Ikea ska vi till i slutet av månaden när jag ändå ska till Karlstad på kaninutställning :) Men det är 16 mil dit så de är ju ingen tripp man gör för att köpa lite smågrejer bara :P

Fick lite tips i pysseltråden iallafall :)