Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 696 ggr
Otaku
0

Dilemma.

Nu är det såhär att jag funderar stakt på att bya eller sälja min Furet tower och istället skaffa en Royal Suite 95 eller liknande.. Men jag är rädd att jag kommer ångra mig.. Just nu har jag tre fina pojkar som bor i "halva" buren.

Så vad tycker ni? Sälja och skaffa ny, eller behålla?

Mvh Vinetta

Fawo
0

Allt handlar ju om vad man själv gillar för bur.

Jag har en FT, och sedan köpte jag en Royal (men behöll FT också)

Sålde sedan min royal för att den inte passade mig. Men en helt underbar bur var de iaf! Men jag tycker personligen bättre om min FT, medans många andra kan tycka tvärt om.

Så du kan nog tyvärr inte gå efter vad vi säger :<

// Fawo (;

[Alenzi]
0

Har en RSD till mina två (!) kräk, ångrar mig inte en sekund.

zickan
0

jag gillar ft men planerar även köpa en royal till mina honor. Har 2 tjejer som tuggar på plast.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

OttoIsTheShit
0

du kanske kan åka till någon inärheten som har en royal å peta lite på den ?:P om du nu inte redan gjort det förstås. kan ju annars vara lite enklare å bestämma sig å veta vad som passar en sj om man gör så

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Lilith
0

Jag såg att du också bor i Eskilstuna.
Jag har en Royal-bur tilll mina tjejer, om du är intresserad så är du välkommen att komma och titta på min bur för att bilda dig en uppfattning om vad du tycker :P

Otaku
0

Tack för alla svar! Ber om ursäkt att jag inte svarat!

#1 Förstår hur du menar! FT är helt underbar för råttorna, men känns bara så otymplig! Är rädd att jag skulle ångra mig rejält om jag sålde den :(

#3 Ja, jag har ju tre killar nu, men använder dock bara halva buren! Men trots det tar den en timme (minst) att städa! :(

#4 Jätte smart idé tack! :D Att inte jag tänkte på det!

#5 Det vore jätte snällt! Är dock så himlans blyg! XD

Mvh Vinetta

Lamina
0

Jag skulle behålla FTn och sälja den senare om RSDn visar sig passa mig. Jag har gjort misstaget förut att sälja en bra bur (GD Rival) innan jag riktigt visste om den nya (FT) passade mig. Ångrar det något så otroligt och kan knappt bärga mig tills jag har råd att köpa en RSD så jag slipper den förbaskade FTn.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lilith
0

Jag är jättesnäll :)
Jag har även flera råttor som du kan få krama på också, om det känns jobbigt att prata med mig ;)

Jag skickar ett PM med mitt telefonnummer, så finns möjligheten om du vill.

Jag har sett några begagnade RSD på RiF en tid nu. Kanske kan du hitta en lite billigare? :)