Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 791 ggr
becka89
0

Rolls Royce bur

Hejsan, har en kille som skänker bort sin rolls royce bur men han har ingen bild på den och hittar ingen på nätet när jag söker..

Så undrar om det är någon som har en som bur som kan vissa hur den ser ut=)

Skulle vara jätte snällt=)

becka89
0

ingen som har den buren? han som äger den säger att den finns att köpa både som ny och begagnad men hittar den inte, tror inte den heter rolls royce men vet inte,

Någon som vet om det finns en bur som heter rolls royce ens??

Fisfia
0

Är det kanske en royal suite du/han menar? Men det låter dumt att skänka bort den så ifall, den är värd mycket.

becka89
0

kan vara ingen anning, han sa att den är lite äldre köpt för ett par år sedan och den är ungefär 1meter på alla håll :/ den är inte köpt i sverige heller utan importerad

OttoIsTheShit
0

vart finns den?:)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

becka89
0

i eskilstuna=P

OttoIsTheShit
0

synd :P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

hus-musen
0

Vad jag vet så finns det ingen bur som heter rolls royce.. men är den från något ställe utomlands så kan det ju finnas där. Oavsett så är en bur på metern åt alla håll stor och bra, och lätt värt det om den är gratis!

Qui dormit, non peccat

Lilith
0

Synd att jag redan har massa burar, för jag bor nämligen i Eskilstuna.

Har du sett buren i fråga?
Tänkte om du kanske kunde försöka beskriva den lite grann :)

zickan
0

#8 jag tror inte becka skänker bort buren, utan att hon får den skänkt till sig av någon kille. Men hon letar bild på hur den kan se ut.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lilith
0

Jag tolkade det som att killen ville bli av med buren (inte nödvändigtvis att ts skulle få den) och det blev samtal om vart buren i fråga befann sig.

När jag frågade om hon hade sett buren så tänkte jag att det kunde underlätta för oss att försöka hitta en bild, om det fanns någon beskrivning av buren.
Hur luckorna såg ut och sådana saker.

becka89
0

han som skänker den förklarade för mig att den ärgjord av trä med nät runt om och hyllor, Tycker inte om trä burar så den står jag nog över isåfall,

#10 han skänker den till vem som helst är bara det att jag skrev på facebook i bortskänkes tråden att jag var ute efter bur och då skrev han att han hade en.

[Sara FE]
0

Kan det inte helt enkelt vara ett hemmabygge? "Rolls Royce" brukar ju användas som ett uttryck för något lyxigt.