Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 825 ggr
Absinthe
0

Dumbo o dumbobärare

Den 9/3 fick jag två kullar med små bebbar. Har några dumbo och dumbobärare kvar. Svarta, släta och rexade, en härlig beige rexad kille kvar som är dumbobärare. Alla ungarna blir reggade i SRS självklart!
Känner för att hålla detta kort och är det något ni undrar över så mejla mig gärna, jag skickar mer än gärna bilder också efter intresse.
Jag ser helst att de som är intresserade är över 16 år.

MVH
Linda

absinthe86@hotmail.com

Absinthe
0

Skrivit mer på min sida om släkten för nyfikna. Skrattande

Absinthe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på dem.. ca 4 veckor gamla på bilden..

Stj3rnfallet
0

Dina råttungar är verkligen fina!:D Men tyvärr får det räcka med råttor just nu =( Annars hade jag nog kunnat köpa varenda dumbo bebis :P Älskar dumbos!:D

Absinthe
0

Man får nästan aldrig för många råttor. Hade jag kunnat hade jag behållt alla.. Förvånad

Stj3rnfallet
0

#4 Håller med!:D Men min pojkvän tycker att det räcker med 8 råttor, en Gp och snart 2 hundar :P Han tycker att det räcker med råttor!=/

Absinthe
0

#5 Det som är så mysigt med massa djur. =)

Stj3rnfallet
0

#6 Jag vet!:D Säg det till honom :P

Absinthe
0

#7 haha hälsa från mig att han borde väl se till att du ska vara glad istället för att gnälla om "småsaker" ;P

Absinthe
0

*petar upp tråden* Oskyldig

miracle
0

Så himla mysiga. Hämtade två honor från Cosmonitas barnprogramkull för ett litet tag sedan, men de kan nog bli fler så småningom. Och en dumbo vore så gulligt. De är ju söta.

Jessica

lolaisdenied
0

Rigenz :D min min

Absinthe
0

#10 Det är himla mysigt med råttungar. ^^,

#11 Jao, Rigenz plutten.. ^^,

Mezzzanina
0

Hej!

Jag skulle verkligen vilja ha en Dumbo råtta.Men problemet är att jag bor på Gotland.Jag har själv två unga råttflickor som leker på min arm nu!!De är verkligen trevliga djur.Vet du om man kan få över en råtta till Gotland på något sätt?Jag har en del erfarenhet av råttor.Jag hadde min första reggade råtta på 80-talet, men då hette det hamsterföreningen.Sedan blev det SRS.

Nu har jag haft råttuppehåll sedan jag fick barn.Dessutom så sitter jag i rullstol, så det är inte helt enkelt att åka och hämta en råtta för mig.Men jag skulle verkligen vilja köpa en Dumbo!De fanns inte när jag hadde råttor på 80-90-talet ha ha!

Hör av dig om du kommer på något!!MVH/Malin

Mezzzanina@gotland.com

Magda
0

Danlee är miiiin SkrattandeKyss

lolaisdenied
0

Rigenz :D

Absinthe
0

Hehe.. ^^,

CamillaS
0

Ami tycker jag e så sööt men det e dom andra med förstås.. gullungar Kyss

Absinthe
0

Jag gosar med dem hela tiden, de är helt underbara, släppte precis in en liten tös, mysfaktor på alla, de smaskar och knastrar och gosar hela tiden.. Störtsköna allihopa.. ^^,

Absinthe
0

*Trycker upp tråden massor* Oskyldig

Absinthe
0

Yanz, minsta pojken i fantasikullen sitter och pussar mig på munnen just nu. Så underbart gosig. Kröp han upp i håret och satte sig och mös istället. Dessa kullarna har varit de bästa jag haft, helt underbara, underbar är ett tjatigt ord nu men dom är verkligen det. Mys på hög nivå. (Måste bara berätta om hur bebisarna är)
Lite synd att inte alla kan känna på hur dem är bara. =)

Om någon är intresserad i typ Örebro får ni säga till, jag kan i viss mån ordna transport upp dit, dock är transporten upp mitt i natten i Örebro. =)

Absinthe
0

Två flickor..