Hona?
ser iafl inte ut som om hon har en pung som mina killar
Nä, men hon är ju bebis? :P
KöttbulleKorv
Eller det :P
KöttbulleKorv
Tja, mina killar är ju inte vuxna heller.
jag fick dom bara förra veckan, så dom är rätt färska.
den här länken tyckte jag var rätt informativ
( hittade den med en lätt googling )
Tack! Googlade lite jag med men hittade inte en bra länk xD Men då äre en hona då :)
KöttbulleKorv
Ser ut som en liiten pung där! :o Har London en kompis? :)

kolla efter spenar, har h/n spenar är det en tjej, annars är det en grabb
You can't spell Bitchy without Itchy
#7 Jadå :) 4 st xD Så har fem tösar i buren ;)
#8 Denna ska antagligen vara 7 veckor gammal. Men tycker att hon/han är väldigt liten för att vara 7 veckor. Men man glömmer ju alltid hur små dom igenkligen är xD
#10 Hittar inte direkt några spenar, hon/han vill inte vara still xD
Fast grejen är att syskonhanarna syndes det en liten pung.
Ska det inte vara typ någon hår lös sträng imellan bajshålet och kisshålet på honor? För det har denna.
KöttbulleKorv
om den ska va 7 veckor så borde pungen synas väldigt tydligt isf.. Har du någon bild på när råttan går eller står som vanligt,, ganska lätt att se då oxå.. Spenarna känner man ganska lätt om man känner på magen
Har inte tagit några mer bilder för jag har ingen kamera xD Och att det är lite svårt att ta med camen på datorn i olika vinklar :P Men ska kolla vidare lite på henne (hoppas iaf att den är en henne xD) Bara att hon är grymt spratlig xD
KöttbulleKorv
- datorn rapade ignorera meddelande -
var skaffade du henne? om det är från en uppfödare borde ju h*n veta om inte annat.

det råkar förövrigt inte vara den lilla blå skönheten från arken ???
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag har ingen aning, fick den av en kompis som sa att hennes kompis hade fått en kull som hon igenkligen inte ville ha och frågade om jag kunde ta henne för hon va den enda som hade överlevt, jag vet inte faktiskt. Jag frågade inte riktigt. Men spelar ingen roll ifrån min sida. Hon är riktgt gullig och väldigt pussig. Och om det nu är en hane så kommer jag att lösa det med att antagligen skaffa en ny flock eller kastrera eller nåt. Fast tror inte riktigt att det är en hane. Men får se.
KöttbulleKorv
Ser verkligen ut som en hona, så jag tror inte att du behöver oroa dig för att det är en hane ^^
Mvh Nathalie
Ren hona och inget annat :-).. De kan få lite fyllnad där ibland. Oftast bara bajs ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Va bra! :D
KöttbulleKorv