Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 938 ggr
Fridborg
0

Hahaha!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag MÅSTE bara visa hur min kommande lägenhet ser ut i detta skede. Min kompis skickade på facebook: hur fan ser din lya ut? har du flyttat till Bagdad?

Sen kommer det bli ett råttimperium där inne! :P

mikeiko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, värsta Saddam Husseinbunkern… xD

(Kunde ju inte låta bli xD )

Fridborg
0

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag snor den och lägger ut på fejan xD

Ärligt talat, jag e lite sugen på att beställa den som foto (min version:P) och faktiskt hänga upp på väggen när lägenheten e klar xD

mikeiko
0

#3 You're welcome xD

Borde du lätt göra! Haha…fast folk lär ju undra, och inte fatta vad i hela friden du har ramat in egentligen xD

Fridborg
0

Om inte annat som ett monument för vad som varit. Hur mycket jag svurit över Håkan. Håkan förstår du var en väldigt speciell man. Han har BORRAT upp diskregler i köket. MITT HUS MINA REGLER. han har BORRAT ca 3000 hål i väggen. Han tycker att det är lustigt att BP-kunder endast har 10 minuter på sig inne på toa, och det har han så klart BORRAT upp. Sen har han BORRAT upp en teckning från sitt barnbarn på jultomten. Och idag kom det en pundarkärring och frågade om jag hade flyttat in (bor på bottenplan och hon råkade gå förbi när jag hade altandörren öppen). Ja, sa jag, för ett par dagar sen.

-Vad hände med Håkan?

-Jag har ingen aning om vad som hände med Håkan.

-VA!? KÄNDE du inte Håkan!?

-Ehm. Nej?

-Näää han va sjuk du vet.

-No shit. Psychooooo… (fast det sa jag tyst till min kompis när vi klev in igen.)

Fridborg
0

OCH SÅ SÄGER HON ATT JAG HAR EN FIN LÄGENHET EFTER HONOM!

Det kommer kosta tusentals och ta veckor att fixa efter Håkan xD

mikeiko
0

#4 Ahahaa men shit pommes…sånt där brukar ju åtgärdas innan man flyttar in o.O Vem i hela friden borrar upp en teckning liksom!?

Fridborg
0

#6 det blev ägarbyte av huset, därför. men jag har fått en sjysst deal, bo där gratis till 1 dec och allt material och färg betalat, nya köksluckor och spis. då står man ut med lite riva tapeter, spackla, tvätta, måla och slipa golv tycker jag.

mikeiko
0

#7 Ja oj, ja det var verkligen en bra deal!

Fridborg
0

Ibland har man tur! (orkar inte skriva siffror för det verkar bara vara du och jag här).

Är bara lite nervös över att släppa loss killarna sen. Iofs tänker jag inte köra på tapeter så de kan iaf inte tugga upp dom. Men dom verkar vara riktiga tuggisar.

Nu har jag börjat se skillnader i personlighet hos dom :D

Fridborg
0

Jag har vart så himla OT idag att jag lyckas bli OT i min egen OT-tråd.

mikeiko
0

Tja, vissa är ju tuggiga i perioder, eller bara när de är små. Andra är tuggiga hela livet…och VAD de gillas att tuggas på kan ju också vara olika.

Mina två bebisar har nu fått en fabläs för sladdar :p

silverorm
0

En annorlunda lägenhet helt klart.. men nu kan du ju få ditt hem precis som du vill ha det o det är ju bra! Glad Hoppas vi på att ratsen lugnar sig sen då med tuggeriet.. Lycka till med allt spacklande, slipande, målande mm..!

mieeow
0

hahahaha! åh, dagens<3