Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 907 ggr
[lucke]
0

Nån som testat...

…denna till sina rådisar:  http://www.foderbud.se/616,gnagartrÄd.html ?

Mina gillar att gnaga på såna där "snör-leksaker"- men frågan är hur länge själva snörhängena får sitta kvar…Tungan ute

[Ratass]
0

har såna i butiken jag jobbar :P SKITSÖTA! :D men är ju  flätat hö och det jag tänkte på att den skulle nog bli nerkissad å inte lukta så mys

[lucke]
0

Kanske blir en sån till julklapp, istället för granGlad

[Ratass]
0

kan man ha ja :) Och botten plattan har ju som en kant så man kan ju lägga dit mat/godis, you name it :) så den fungerar som en skål

[lucke]
0

Å så kan man ju klä den med julpynt också- kommer bli en perfekt julgran åt trollenKyss

[Ratass]
0

ja :D vad ska du klä den med då? :) Popcorn på snören? I stället för julgrnasglitter :)

[lucke]
0

Blir nog traditionellt julpynt på själva julafton, och sen blir det förstås godsaker också… Det finns "refill-morötter" att köpa till- vet du om de har hängen?

[Ratass]
0

det har ja faktiskt inte en aning om :o de borde ju ha de för hur ska man annars få fast dem? :S Vi tog bara hem träden.

[lucke]
0

Hoppas, annars är det inte mycket mening med dem… Vad tar ni för träden?

[Ratass]
0

249, eftersom vi ligger ute i ingenstans så måste vi pressa priserna ^^' lär nog kosta mer på ty djurmagasinet kanske..

[lucke]
0

JAg som tyckte 199 kr var dyrt…Tungan ute

[Ratass]
0

haha XD mja, trädet e ju inte stort direkt ^^' men det kostar nog att göra det

[Dominik]
0

Min kompis har råttor och han köpte just denna! Råttorna kissade och gnagade sönder trädet :D

[lucke]
0

Kan tänka mig det… Få se om det blir julaftonslyxTungan ute