Nån som testat...
…denna till sina rådisar: http://www.foderbud.se/616,gnagartrÄd.html ?
Mina gillar att gnaga på såna där "snör-leksaker"- men frågan är hur länge själva snörhängena får sitta kvar…
har såna i butiken jag jobbar :P SKITSÖTA! :D men är ju flätat hö och det jag tänkte på att den skulle nog bli nerkissad å inte lukta så mys
Kanske blir en sån till julklapp, istället för gran
kan man ha ja :) Och botten plattan har ju som en kant så man kan ju lägga dit mat/godis, you name it :) så den fungerar som en skål
Å så kan man ju klä den med julpynt också- kommer bli en perfekt julgran åt trollen
ja :D vad ska du klä den med då? :) Popcorn på snören? I stället för julgrnasglitter :)
Blir nog traditionellt julpynt på själva julafton, och sen blir det förstås godsaker också… Det finns "refill-morötter" att köpa till- vet du om de har hängen?
det har ja faktiskt inte en aning om :o de borde ju ha de för hur ska man annars få fast dem? :S Vi tog bara hem träden.
Hoppas, annars är det inte mycket mening med dem… Vad tar ni för träden?
249, eftersom vi ligger ute i ingenstans så måste vi pressa priserna ^^' lär nog kosta mer på ty djurmagasinet kanske..
JAg som tyckte 199 kr var dyrt…
haha XD mja, trädet e ju inte stort direkt ^^' men det kostar nog att göra det
Min kompis har råttor och han köpte just denna! Råttorna kissade och gnagade sönder trädet :D
Kan tänka mig det… Få se om det blir julaftonslyx