Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1021 ggr
Allamej
0

Sökes

Jag söker en uppfödare som avlar på dumsnälla gosproppar. Inga hoppetossråttor, hur underbara dom än kan vara, jag är ute efter dumsnälla gosproppar och inget annat. Ett till krav är att dom ska vara i den svarta gruppen.

Finns denna uppfödare?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
0

Någon?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Magda
0

underbar beskrivning.. dumsnälla gosproppar *s*  tänker på ett par st speciella råttor jag haft när jag hör den beskrivningen.. och Stitch passar perfekt in i den kategorin.. men tyvärr har jag inte fler än han.. de övriga är väl mer lite för smarta agilitymysbollar ;)

(sorry för halvt OT inlägg i din tråd, kunde inte låta bli när jag läste den fantastiska beskrivningen..)

Allamej
0

:) Jag ville att den skulle vara solklar så då använder man de ord som man använder till sina råttor.

Tex, en råtta som tar för givet att den kan flyga i tid och otid är en hoppetoss.

cosmonita
0

Ja, jag försöker ju alltid använda lugna och gosiga råttor i min avel och det resulterar i ganska många lugna råttor: MEN det finns flera undantag naturligtvis för även lugna föräldrar kan få några busfön eller hoppetossar i sin kull. Sen är de flesta ungarna busiga som små men en stor del av dem blir lugna som vuxna

Beror din fråga på att du skulle vilja köpa ungar efter en gospropp eller vad tänker du?

Allamej
0

Jag söker gosproppar ja. I den svarta gruppen. Just nu är jag inte så fixerad vid teckning men inte hooded (dåliga erfarenheter) jag är bara ute efter att rädda min linje.

cosmonita
0

Ok. Planerar en kull mellan två lugna individer, hoppas på bebisar i oktober, men jag kan inte garantera att alla ungar blir lugna Glad

Allamej
0

Är intresserad, vilka är föräldrarna?

cosmonita
0

Sloty och Milos och senare Mina Blommors Mamma och Solitude

Du kan se dem på hemsidan www.cosmonita.se

Visserligen står det inte så mycket om temperament på min sida men jag avlar aldrig på springiga råttor Flört

Allamej
0

Såg ut att vara trevliga parningar det där :)

cosmonita
0

Vi får hoppas att det blir något också. Ska försöka med Sloty och Milos i helgen om de är villiga vill säga :)