Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1053 ggr
MarajLowajz
0

Säljes : Burar

1 stycke GD Rival

Köpt begagnat för 1k sek.

Säljes för högsta bud.

Inklusive inredning om så önskas.

1 stycke Furret Tower

Köpt begagnat för 700 sek

Säljes för högsta bur.

Gnaghål i 2 hörn annars väldigt fin.

Finns i Rättvik, Dalarna.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Magda
0

nämen… varför finna alla burar så långt bort Gråter hade behövt lite nya..

[Nooway]
0

Håller med #1, varför ska de alltid vara så långt bort :/

MarajLowajz
0

Hehe, jag kan ju skicka dom med paket. Men då blir ju frakten dyr. Annars har jag transport mot Gävle på söndag om någon bor däromkring :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Spieluhr
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Blev lite sugen på furret tower, och jag bor i gävle så det hade passat perfekt.. Ska tänka på saken. Återkommer.. :)

[Nooway]
1

#3 Ja det är ju en lösning… Dock får jag vänta tills löning och hoppas på att FT'n finns kvar! :)
Har du några bilder så jag kan se det som är gnagt och det allmänna skicket?

Lamina
0

Åhh, min GD som jag ångrat så fruktansvärt att jag sålde! Och så har man inte ett jäkla öre när det finns chans att köpa tillbaka den. Skrikandes

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

MarajLowajz
0

5# FT'n är tyvärr såld :/

6# GD'n finns kvar och ingen annan har hört av sig ang. den. Så om du vill så kan jag 'spara den' tills du får någon slant övers?

-Albert Einstein

[Nooway]
0

Okej, vad synd. Jag får leta vidare :)

Lamina
0

#7 Tack, men jag har ingen aning om när jag kan tänkas få ordning på ekonomin igen. Så det kan dröja. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Nooway]
0

Oh, men om inte Lamina ska ha den så kan det tänkas att jag är intresserad faktiskt :)

MarajLowajz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#8 Hehe okey, då får jag leta vidare med köpare till den!

#10 - Ja det är bara att höra av sig =) Den är duschad och står längst in i huset å tar plats för tillfället :)

-Albert Einstein

[Nooway]
0

Grett! Måste dock vänta till löning som sagt, så jag hör av mig vidare och hoppas på att den är kvar då :)

Lamina
0

Det blir tredje gången den stackars buren får flytta på bara ett år. Vad har den gjort för att förtjäna det?!? FörvånadFlört

//Lamina

[Nooway]
0

#13 Hamnar den hos mig får den nästan helt säkert stanna livet ut, lovar! ;)

Fridborg
0

Säg mig, vad vill du ha för GD:n? ;)

MarajLowajz
0

13# - Ja stackars bur :P Den måste verkligen vara jinxad ;)

15# - Köpt för 1000kr så kring 1000kr iaf. Den är i fint skick

-Albert Einstein

Fridborg
0

#16. Well hello…. Några mått på den? ;)

MarajLowajz
0

Mått: 81 x 54 x 157 cm

-Albert Einstein

Lamina
0

#16 Nej, du gav faktiskt 1300 för den. Flört

//Lamina

MarajLowajz
0

19# gjorde jag? Haha ja det kanske jag gjorde :P Mitt minne är som fiskpinne den här veckan… krispig på utsidan men degig inuti xD

-Albert Einstein

Fridborg
0

#18: Wow, det var bra mått! Har du nån aning om vad det kan kosta att skicka med posten? (och inredning önskas isf)

MarajLowajz
0

21# Vet ingen vikt på buren och har ingen direkt våg att väga den på heller så det kan jag faktiskt inget säga om.

-Albert Einstein

Fridborg
0

Vet att när jag skickade skor på 2,2 kilo för ett par år sedan gick det på 150-200 spänn att skicka. Mycket beror på vad det kostar att skicka för mig. Går de endast efter vikt eller storlek på paketet? Har aldrig riktigt skickat något så jag vet inte riktigt :P

MarajLowajz
0

De går efter vikt över 20kg blir bussgods. Men jag har inga kartonger/embellage att slå in buren i heller så det lär ju köpas / införskaffas någonstans.

Men som sagt, jag vet inte vikt på den =)

-Albert Einstein

Fridborg
0

Nä. Hm. Då blir det svårt. Jag måste ta en funderare på det här. Vet nämligen ingen transport ens i närheten heller :/

MarajLowajz
0

Vart bor du? Jag ska nämligen ner till stockholm den 22:a - dock nattetid

-Albert Einstein

Fridborg
0

Ja jag bor i Sthlm! :D

Jag är nattuggla så det gör ingenting. Någon har säkert frågat, men har du bild?

MarajLowajz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är den enda bild jag har.

Vart i stockholm bor du?

Jag ska dock inte in i själva stockholm utan till Blackeberg och jag har ingen direkt lust att köra inne i stockholm :P  Men om man kan mötas utanför mot blackebergs hållet så kan det nog gå =)

-Albert Einstein

Fridborg
0

#28: Jag bor i Hässelby, bara 5 t-banestationer från blackeberg, det är ju perfekt! :D

Jag tar den! Vad är det för tillbehör som kommer med?

MarajLowajz
0

Ska bara testa så jag får in den i bilen först <_< Jag har en liten bil och en ganska stor baslåda i skuffen så jag har plats med typ 2 kassar xD

Jadu massa saker, ps fångstar, dock klippta, krokar, mattor, handdukar, korgar, galler som man kan sätta upp som hyllor.

Men som sagt, jag måste kolla om jag får plats med allt i bilen. Ska ha packning med mig också när jag åker ner samt en kompis :)

-Albert Einstein

Fridborg
0

Ja kolla! (Du vet en sån där miljöbil, pyttepytteliten? Med bara 2 säten? Jag fick in hela min nya soffa i en sån, var ett jäkla meck men det gick! :D)

MarajLowajz
0

Ja men det ska nog gå, bara jag tar loss alla skruvar på själva rullbordet så får jag in allt :)

Hehe ja man kan få in mycket i en liten bil. Vi har totalt suttit 11 pers i min :P Varav 4 stycken var i storlek 2x2 meter :P alltså 2 meter långa och 2 meter breda :P Men nog fick man plats. Dock så fick andra växla och försöka styra xD

-Albert Einstein

Fridborg
0

#32 Jag och bollarna skulle verkligen uppskatta om du försökte :) Deras tillfälliga bur e alldeles fel, stor botten, låg i höjden, mer som en hamster/marsvinsbur. Men det blev akut med transporten.

Får inte rullbordet plats så skit i det då. Det viktigaste för mig är att mina pojkar får det bra så snabbt som möjligt :)

MarajLowajz
0

Ja men nog går det in, har redan testat :)

Ska bara skölja av det en extra gång innan resan. Men går det bra ifall vi träffas på natten mellan torsdag-fredag? Kan ju bara svänga förbi dig då innan vi drar till blackeberg :)

Då jag tror jag kommer ha väldigt mycket att göra under fredagen tyvärr :/

-Albert Einstein

Fridborg
0

Jamenvisst! Jag brukar ibland vara uppe till 4-5 (vanligast 2-3). Inga problem! :D

Vi kanske ska skicka PM om telefonnummer och eventuella betalningsmedel?

MarajLowajz
0

Yes, va bra. Vi är beräknade med att åka från dalarna (rättvik) Efter klockan 21.00, så ska vi käka på max eller donken och sen blir det resa ner. Så beräknad ankomsttid är kring 01 på fredag natt.

Men skicka ett pm =)

Och nu kan tråden låsas då FT'n är inte här längre och GD'n är nu såld :)

-Albert Einstein

Inlägget är låst för nya kommentarer