Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 890 ggr
Fridborg
0

Värd "bur"

Det är bara att börja bygga hemma hörrni ;)

http://www.youtube.com/watch?v=T8UDk0_jzEo&feature=related

Guldheden
0

Jag är inte avis med städningen, men hg ser tre päls ollar här som dregglar genom gallret

Fisfia
0

Haha! Underbart. Älskar den där stegen som man kan hissa upp med block och taljor!

#1 Päls ollar, hihi

Fridborg
0

Det är nästan så man ska ta det där som inspiration! Bara att gå till någom marknad och köpa ett avloppsrör och borra hål som han gjort och hänga upp det i taket. Gud vad ballt alltså! Köpa alla små hamsterburar för en hundring man hittar och koppla ihop alla eller bara ta gallret från dom och bygga något stort. Nej inspirerande var det verkligen!

[Alenzi]
0

För råttorna är det ju ett paradis, men.. Helt ärligt, vem sjutton vill bo i ett sånt skrotupplag? Ser ju förfärligt ut!

Fridborg
0

#4 HAHA ja vackert var det inte, men det finns mycket man kan ta ifrån det. Jag tyckte att de små hängande "bungalowerna" var helt underbara! Har nästan tankar på att försöka hitta liknande…

Man får försöka blanda råttornas paradis med estetik :P

OttoIsTheShit
0

har faktiskt funderat på något likande ;P ville bygga om hela min hall (bor i en egen liten stuga) till en jätte bur :P men ja , fantasin flödar men pengarna är en annan sak xD

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

mikeiko
0

Haha, lovar att han lagt asmycket tid på att bygga det där, och sen ligger råttisarna i alla fall bara under soffan och myser xD