Tv mys
Mysigt :)
Sötnosar! Jag har också två rådisar hos mig i soffan, men de är inte så intresserade av filmen
Jag brukar ligga och mysa med både min hund och råttor (just nu bara en) när jag ser film, jättemysigt!
haha min ena råtta är så nyfiken på allt runt omkring henne satt hon har inte tid att mysa ^^
#4 så var mina yngre råttor också! :D nu har jag bara en gamling som nosar i någon minut, sedan somnar hon ;P
#5 Haha vad mysigt ^^ Soya är fortfarande ung så man får hoppas att det försvinner när hon blir äldre :)
Det gör det kanske :) Honor brukar ju vara lite spralligare än hanar överlag, jag har märkt att de brukar lugna ner sig med åren ^
man får hoppas det :) men jag ska också ha kull på henne, hon kanske blir lungnare av de me 
Vad mysigt ni ser ut att ha det! :) Lite avis är man allt, mina honor har bara vart keliga när dom var bebisar och sov massor, nu har dom inte tid längre.
Tv-mys med mina innebär att jag försöker kolla på tv samtidigt som jag försöker se till att dom inte hittar på för mycket hyss ;) Äta och sånt får man göra med råttorna inlåsta i buren, annars får man wolfa maten samtidigt som man fäktar bort fem råttor som beter sig som om dom inte fått mat på flera veckor ;)
Jag har dock införskaffat en "godisburk" till mig själv, så nu kan jag äta godis med råttorna ute. På med locket bara, toppen :) Godispåsar funkar verkligen inte, då dröjer det en minut sen har man fem råttor plundrandes där i påsen.
#9 haha ååh, det där med maten känner man igen! fast så är min gamling fortfarande :P kan sova som en gris, trots att folk går runt. Men så fort hon känner lukten av mat så kommer hon snabbt som attan, haha
haha mina råttor snodde hela min macka förutoch sprang i väg med den ^^