Klätterställning
Min sambo beslöt sig för att göra en klätterställning åt våra råttor genom att bygga ihop två kattklösträd och tillsätta lite hyllplan, tunnel och sovställen. Råttorna tycker mycket om den och tar gärna sin tupplur i huset eller springer upp och ner med en matbit. Nu när han såg JessN:s hemmabygge av bur så är han sugen på att göra det med :)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Haha! Gud vad kul. Hälsa honom att nu blev jag sugen på att göra en klätterställning ! Skitfrän!
Åh, shit vad tuff!
Jag har en klätterställning som råttorna tyvärr inte visar något större intresse. Kanske skulle det ändras om de hade en sådan där? ^^
Den ser väldigt rolig ut! :)
Åhh, vill se video video! :D
Har själv funtat på precis en sån moddad för råttor, men tyckt att de var för dyra…fett ovärt OM råttisarna mina inte skulle gilla den menar jag…
*tass avtryck* Rolig ide :D
Min kille tackar så mycket :) De kattklösträd vi köpte hittade vi någorlunda billigt, ca 400 ihop för två stycken. Från början ville dock inte killarna springa där utan var lite rädd för den, speciellt att springa i röret. Det räckte dock att två råtthonor, som vi passade, hade sprungit där en gång så var det full fart på dem. Min sambo vill bygga ut den nu eller göra en till medan jag tycker att vi börjar få ont om plats :)
#4 Skall se om jag kan lyckas ta en video på när de klättrar
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Har varit o hälsat på o kikade på klätterställningen, väldigt finurligt gjord.
Hade oxå velat ha en sån bara vi hade haft plats.. (tack för fikat Miss Lalona!)
Vi kommer o hälsar på fler gånger..
#7 ni är alltid välkomna