Burrig rex
Jag har aldrig sett hur en rexråtta ser ut när den är burrig, utan har bara sett hur släta ser ut (jag har en rex men hon är så snäll och fin, att jag har svårt att tro att jag någonsin kommer se henne uppburrad).
Någon som har en bild? :)
Eh, var förresten lite osäker under vilken kategori det här inlägget skulle vara, så ni får gärna ändra om det blev dumt.
Åh trust me… när en rexad har burrat upp sig så märker du det på alla sätt…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jo, det kan jag tänka mig. Var som sagt bara nyfiken på hur de ser ut…
Utseendeskillnaden är marginell men resten av kroppsspråket är övertydligt.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Kompenserar de för att pälsen inte reser sig, eller är det så att kroppspråket bara syns bättre när pälsen inte är så stor?
Precis, du ser dom höja ryggen, växa dom drar sig mot allt. En aggressiv rex är bästa sättet att se hur en förbannad råtta ser ut.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hittade den här videon, tycker det syns lite iaf.
#6 Varför tvättar de sig efter att de har surat på varandra?
Det borde väl synas jättebra på nakenråttor och dubbelrex då också?
Eftersom de har ju ännu mindre päls tänkte jag.
Ja, jag tyckte man såg lite på ryggen där. En liten pälshöjning liksom :P
#8 precis, lite tuffsigare liksom :)