Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 362 ggr
Moon_light_shadow
0

ett stort problem!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har ett stort problem , min minsta älskling vart skrämd för ett par dagar senoch hoppad ner från mig när hon missade min tröjöppning och ramlar ner på golvet blir skräckslagen och springer in under diskmaskinen och vägrar komma fram, och det var i torsdags kväll och hon vill inte komma fram än, vad ska jag göra??? jag e så ledsen och rädd att  jag inte ska få tebax henneGråter

sweet_heart83
0

Åh stackars dig, så hemskt! Antar att du har provat med att ställa mat som hon gilar och vatten intill diskmaskinen för att locka på henne?Det är det ända jag kan komma på, hon borde ju komma fram när hungern eller störsten blir för stor. Kan ni inte lyfta bort diskmaskinen annars?Om ni hjälps åt ett par stycken.

KickanW
0

Fast om ni ska lyfta bort diskmaskinen… Passa så att hon inte kläms!

CamillaS
0

åhh håller tummarna för att du ska få fram henne oskaddFlört

Daydreams
0

om du har en mindre bur, så ta saker från din råttas bur, och ställ in mat och vatten och bra gömställen och ställ den på golvet utanför diskmaskinen. Det brukar funka.

Ha alla dörrar och grindar på buren öppna.

sweet_heart83
0

Hur har det gått?

Moon_light_shadow
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi svalt henne i två dagar så nu e hon frame äntligen. mager och luktar kloak lite vildare bara men mamma fick tag på henne i går kväll mutade henne med ärtor så nu e hon i sin bur med massor av mat och vatten^^ ska bada henne sen och se om jag får bort lukten på henne,. e jätte lycklig att hon e tebax det e alla här hemma

CamillaS
0

åh vad bra att ni fick fram henne.. :)

sweet_heart83
0

Ja skönt att detta blev ett lyckligt slutGlad