Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 2082 ggr
[Alenzi]
0

Pyssel - Klätterrep :)

Pysslade ihop ett klätterrep till mina små, och passade på att skriva ned "receptet" i samma vända - tänkte att andra kanske kunde ha glädje av det :) Det är ett sjukt enkelt recept illustrerat med lite bilder, det står dock på engelska men det borde nog gå bra? Annars får ni fråga!

Länk!

Om någon ger sig på det hade det varit superkul att se bilder på resultaten! :D

Lilith
0

Oh, gillar!
Jättebra skrivet!

[Alenzi]
0

Vad kul, tack :D

Lilith
0

Kommer du skriva mycket om pyssel och sådant?

[Alenzi]
0

Ambitionen är att det skall komma ca. ett inlägg i veckan; pyssel- eller matrecept :) Men i vilket fall så kommer det bli lite segt på den fronten tills efter slutpresentationer och sånt, vilket är den 27e juni.

Lilith
0

Jag har lagt till dig i min blogglista nu (haha, du är första :P). Jag älskar pyssel så gör det enkelt för mig att följa ^^

JessN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag gjort ett klätterrep genom att följa din länk!! Dock hade jag inga gardinringar så jag tillverkade egna med ståltråd :)

Såhär blev det!

Tack för tipset! *hoppas på mer tips*

[Alenzi]
0

Åh vad roligt :D Fint blev det också! Har följt din tråd med burbygget, ser fram mot att få se det hela med invånare =)

Än så länge är det lite tunt med beskrivningar därinne, ja.. :-/ Där finns dock även en tutorial på hur man lätt syr sig en hängmatta, det kanske vore nåt om pysselsuget sitter kvar ^^

JessN
0

#7 Vad kul att du följt den! Längtar så tills mina 3 småttingar flyttar in :)

Jag är definitivt i pysseltaget nu och hängmattan kanske får bli nästa projekt. Dock har jag ingen symaskin här hemma men det funkar väl funktionsmässigt att sy för hand också, utseendemässigt inte lika bra men men ;)

JessN
0

Jag var så uttråkad att jag gav mig på hängmattan också fast sydde då för hand! Skippade sista stygnen på kanternas utsida och använde hårsnoddar som jag sydde dit för att kunna hänga upp den.

haha inte världens finaste men den är nog skön att gosa i ändå!!

[Alenzi]
0

Oooh den blir de glada för ^^

takemetothestars
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bra idé! :D Hittade lite tyg i garderoben, så nu sparades det pengar. Hade tänkt köpa rep i veckan faktiskt. Så här blev det. ;)

[Sara FE]
0

Vilken bra pysselskola! :) Jag tänker ge mig på repskapande de närmsta dagarna. Blir nog bra mycket snyggare än mina ihopknutna udda-strumpor. ;)