Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1468 ggr
Jespersen
0

Pappersälskare :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Villemo har fått dille på toapapper, hon är helt övertygad om att världen blir en bättre plats om man klär in den i det.

Hon är ju så söt när hon försöker dra det ur handen på en "MIIIIIIITT! Ge miiiig!" :) Ännu sötare är ju när hon sen kämpar med att få in den långa remsan i buren, men det fick jag tyvärr inte med på film. Får nog slänga in en rulle till dom imorgon när jag har städat buren.

Jespersen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär trött blir man förövrigt av att röja järnet med toapapper och diverse andra roliga aktiviteter (som tex. fodralslakt på en Desperate-box som matte lånat av en kompis.. Foten i munnen).

Miss Lalona
0

Väldigt söt!

Mina är också förtjusta i papper men inte lika besatta som din lilla sötnos :)

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"

busigdemon
0

GOSH SÅ SÖT!

Så otroligt charmig video! Perfekt för mig nu på morgonen. Antar att det är pga just sånna här saker som man skaffar honor. Kyss

"Din verklighet är inte Min verklighet"

MarajLowajz
0

Min älskling här hemma gjorde också sådär, men nu tar hon ett papper, kommer till mig och typ 'Här får du!' sen går hon iväg och hämtar nästa xD

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Dramatik
0

Jättesöt:)

Detta gjorde min morgon, nu blev jag på riktigt bra humör:D Fast å andra sidan, hur skulle man inte kunna bli det med en så söt video?:)

yulia
0

Hur underbar som helst ju :) man blir glad i hela kroppen!

mikeiko
0

Naaw ^-^

cosmonita
0
Doll
0

Då kan jag ju passa på och säga att Villemos bröder, Tarald och Gand, älskar papper dom med.
Råkade lämna en pappersrulle på buren efter en städning… Hittade mina två små troll i en stor hög med papper och buren var sååå fint draperad. ^^ Och jag en rulle fattigare.

Jespersen
0

Vad roligt att ni gillade videon :) Hon är ett riktigt charmtroll, lilla Villemo. Man får sig många skratt!

#9 Jasså, hon är inte ensam om att älska papper då :) Lillith gillar ju också papper och tar gärna om det finns till hands sådär, men hon blir inte som besatt av ha-begär vid blotta åsynen av en toarulle som Villemo blir.

Doll
0

#10 Haha ja, väldigt speciella små sötsaker man fått hem. ^^

Fillifionkan
0

haha vad gullig! :D

[Alenzi]
0

Haha, naww så sött =)

Emmieline
0

aww va gulligt,

Så gjorde minJoey <3

[molly-macy-ajax]
0

åååh va sött Tungan ute

Kashii
0

Jag blir alldeles varm av att titta på videon :D och ja asgarvade XD morsan oxå XD

Whiskery
0

Urgulligt ju! :D

Jespersen
0

Tack för alla svar! :)

Hon brukar även stjäla både stora och små PETflaskor, vilket ser ännu roligare ut :D Har försökt fånga det på film ett par gånger, men misslyckats. Såfort kameran kommer fram så blir matte mkt intressant :P

[lindavold13]
0

HAHAHA, hur kul som helst! Vilken gullig rackare! Skrattande

[sseht]
0

Sötnos! :D