Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 501 ggr
sweet_heart83
0

Hemsida?

Jag skulle så gärna vilja skapa en hemsida till min råttisar. Men är ganska oteknisk och tänkte nu höra om någon känner till nåt ställe på nätet där man kan ladda ner nån enkel mall till en hemsida, som man bara behöver fylla i text och bilder i =)

Har ju en blogg till mina råttor men vill hellre ha en hemsida, lättare för en besökande att klicka på det dom tycker är intressant

Håller tummarna för hjälp!Glad

sweet_heart83
0

tackGlad nu har jag försökt skapa en hemsida där men det är svårt på engelskaFundersam vet ni ingen på svenska??Oskyldig

Tulo75
0

http://www.zoomin.se/

Denna sidan då, har själv funderat att skaffa mig en sida där men har inte haft tid att sätta mig & läsa om hur det fungerar. Glad

magijo
0

http://pages.google.com registrera ett google-konto (gratis) och skaffa en sida där. Mycket enkelt och finns många mallar. Iofs på engelska, men ändå lätt att förstå.

sweet_heart83
0

Tack för era svar!!

# 3 Tulo75  Jag kollade in sidan du tippsade om och har nu skapat en hemsida där, det funar jättebra och var ganska enkelt när man väl fick snitts på det Räcka ut tungan

Så här är adressen till mina grabbars hemsida!!!Kolla in om ni vill så blir dom jätteglada!!

www.rattbusarna.zoomin.se

lolaisdenied
0

fin sidan blev:D

sweet_heart83
0

#6 Tack :D

Tulo75
0

Glad Nu har jag spanat på din sida & kladdat i gästboken

Nu ska bara jag oxå ta mig i kragen och fixa en sida.

sweet_heart83
0

#8 ja det tycker jag att du ska göra! :) Håll mig uppdaterad så jag kan kika in din sida också ;)

Tulo75
0

jag gillar din bild  "fot-tvätt" det e ju en sån skön bild

KickanW
0

Jag tycker att zoomin-sidorna blir lite plottriga… Är det inte värt lite krångel (för det blir ju bara lite krångligare om den är på engelska) för att få en lite enklare och stilrenare hemsida?

http://www.freewebs.com/kickanwicksell

sweet_heart83
0

#10 hihi ja visst är han söt!! Oskar vet vikten av att ha rena fötter! Hihi =)

#11 Jättefin sida! Du verkar vara en duktig fotograf =) Jo kanske att "zoomin"blir lite "plottrig" men det funkade bra för mig, jag är nöjd!Men tack för ditt tips!Kanske kommer jag göra en hemsida på freewebs nån annan gång =)

CamillaS
0

5# din sida blev jö jättefin försökte också göra en men jag förstår inte hur man får in nån fin bakgrund på sidan kan du säga det?

sweet_heart83
0

#13 Tack Glad

Ska försöka förklara hur du ska göra för att få en en bakgrund. Välj en bild först som är så stor som möjligt(annars täcker den inte hela bakgrunden) logga sedan in på din sida och lägg till bilden du valt i något av dina gallerier. Sen klickar du på "Min profil"(en siluett av ett huvud uppe till höger)Sedan får du upp en sida med överskriften "min profil" under den överskriften finns det alternativ, klicka på "hemsidan"Där klickar du sedan på knappen "tapet" och "välj en bild ur ditt galleri"glöm inte att spara när du är klar.Tror att du fixar det. klonglar det så hör av dig igen!

Och glöm inte att höra av dig med adress till din sida sen så jag kan se hur fint det blevRäcka ut tungan

Lycka till!