Dumbokull i höst/vinter?
Min finaste dumbotant börjar bli gammal nu, och har dessutom tumör.
Inser att jag nog kommer att sakna att ha ett knasigt dumbotillskott till min annars toppörade flock…och undrar därför om det finns planer för släthåriga dumbokullar senare i höst/vinter?
Jag har lite planer på en tjej jag har, dock jag har inte hittat en pojkvän till henne än :)
Om det tagit så…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag planerar en kull med dumbo och db, siameser (även svartögda) och burmeser, dom blir släta och velveteen.
Katoz
Kul att höra! Fler som har planer?
Allamej - men det är ju låååångt kvar! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Undrar var du bor? :o)
Kommer para paranoia efter kallhäll utStällning. Ber ag, ci dumbo slät o rex. Kan ändras beroende på val av hane. Har även två till dumbo tjejer som bör paras innan året är Slut om jag ska få vidare linjerna. Men letar ännu hane till dom
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Om det är nån som får fram en liten siames eller beige dumbokille får ni gärna hojta till :D
Uh, har redan en siames och haft en till innan…är inget big fan av agouti och liknande. Uhm…men gillar ljusa färger mest har jag kommit fram till :)
#5 Stockholm :)
Vi planerar en parning nu som ska sättas igång i slutet på aug, sm dumbo är båda föräldrarna, förhoppningsvis ska det komma några b-e med. Kukri heter den blivande modern o Tezzlans Sphinx of Riddles heter fadern, om han orkar, blir två år nu. Blir det inget med honom (sömniga spermier el så) blir det hans systerson Apollon the Oracle. Alla tre är fånigt goa varelser som är väldigt omtyckta av både människor och medboendes. Alla finns att se på min hemsida.
#9 åh kul att det blir kull med kukri :) Kusinen Luva (bu du) blir det troligen också kull med i höst. Sen tycker jag det är kul att du gillade mitt namnförslag också ;) Om det blir kull senare med din rex som vi pratade om så hojta till :))
Katoz
Kapar tråden lite. Jag letar fler hanar nu när mina börjar lämna mig. Kommer bli en till kull på kompis hona black dumbo bär b-e sm. Hanen från mig en b-e sm dumbo. Beräknat några svart ögda siames dumbo i rbl, seal o ev blue point. Även annat men har inte några stamtavlor framför mig
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.