Weeeei!
Har fått hem mina killar nu <3 mysigt att ha sina stökisar tillbaka i buren. Tror det var skönt att komma hem, för till och med Dravit blev hel kär när han satt i knät på en vid hemresan. Han ploppade nämligen med ögonen för första gången, annars har han bara 'smackat' eller vad jag ska kalla det. ( har hunnit glömma vad det hetel lol! )
Bärnsten var ju go som annars, ville helst sova men det är inte lätt när Dravit ska upptäcka bilen eller då Bly tycker att det är dags att byta ställning ( aj tass i ögat !)
Bly han verkade så trött, han bara låg och sov förutom dom stunder han flyttade på sig eller smaskade gurka. Det är ett hårt liv att speed dejta två tjejor samtidigt och sedan komma tillbaka i en bur med två stycken tonårs killar.
Tack så mycket Allamej för att du var rådisvakt :) kunde nog inte hitta nån med kompetent person att ställa upp ^^ sedan fick vi ju blanda ihop detta med nytta och nöje :3 Hoppas det bara tar !
Kul att pojkarna har kommit hem säkert och godis är gott :) Som du hoppas jag innerligt att det tar.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor