Vad hände!?!
Jag är i total chock och kan inte sluta gråta. Det här är helt obegripligt… jag skulle ta och se till Vivi här nu på kvällen som jag brukar… och han ligger död i buren.
Han är kall och stel, förmodligen dog han i förmiddags eller någonting när jag inte var hemma. Jag… förstår inte vad som hänt. Han var helt frisk, glad och pigg, åt normalt, var bara ca 9 månader gammal och hade inte varit ett dugg annorlunda. Det här blev en total chock!
Han bara låg där, som om han sov. Jag… han ser inte ut att ha ramlat eller någonting… bara som att han har dött i sömnen… vad i hela världen kan ha hänt!?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag har ingen aning om vad som kan ha hänt, kanske en hjärnblödning eller likanande?
Ville bara beklaga sorgen :( Fruktansvärt tråkigt att bli av med sina små vänner, speciellt när man tänkt att man har massa tid kvar.
Kramar till dig.
#1 Så som jag hittade honom såg det nästan ut som om han dött i sömnen… eller någonting… Det såg ut som om han bara låg och sov… jag hoppas det inte var smärtsamt, jag är så chockad… han var så liten, jag förstår ingenting…
Tack så mycket.. jag får väl bara hoppas att det gick snabbt och inte var smärtsamt, antar jag…
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Troligtvis stroke eller något, vart kom han ifrån? Inte vanligt att det händer med så unga råttor! Beklagar den lille..
Qui dormit, non peccat