Dom vet :o
Håller på att flyttpacka här och råttorna better sig roligt här hemma.
En ligger å stirrar på mig stint, en vänder röva till och en klättrar upp och ned för buren för att se exakt vad jag gör från bästa vinkeln eller något.
Medens ensamråttan verkar tycka "Åh jag får stå i hallen. Nice. Slipper jag de andra idioterna" Mycket mer avslappnad så han ska få stå i ett annat rum än de andra, verkar lugnast så.
Men det är rätt kul å se hur vakna de faktiskt är. De märks tydligt att de fattar att något är på gång.
Jag vet vad du menar, skulle Åka till landet nu i tvÅ vrckor med mina pälsbollar.. De sprang lösa i rummet och la sig alla i transportburen mesans jag packade… Jag tror faktiskt de fattade, på något plan iaf.. Eller hoppas ;)I
Haha sikka smarta rackare! Mina har ännu inte sett transportburarna. Så man får la se. Men man kan ju tro att de vet i alla fall. Bevaka matte is the shit tydligen :P
Känner igen det där! Mina verkar veta när vi ska flytta på något diffust sätt, blir lite vaksamma typ. Det är även intressant att min ena råtta, som inte gillar att bli lyft, snällt låter sig lyftas när jag ska lyfta in honom i transportburen (de har rest en hel del på sista tiden). Rätt smarta djur xD