Underbart!
Nu vill jag skriva av mig lite här!
Har precis myst med mina små råttpojkar 
Fick hem dem i tisdags, men redan är dom så underbart sociala, jag är så lycklig!
Den ena myste ner sig i min nacke direkt och låg där och myste, mitt hår var fortfarande vått sedan jag duschade, så han tyckte säkert att det var mysigt 
Den ena är fortfarande lite blyg av sig när det gäller att "ta för sig" och utforska mattes kläder osv, så han ville inte upp till nacken idag.
Men båda två kommer fram direkt när man öppnar buren, då vill de ut och leka och mysa med matte!
Helt otroligt att råttor kan skänka en så mycket glädje, folk i min omgivning har reagerat på att jag börjat gått som på moln, haha
Var tyvärr tvungen att överredigera bilden pga dåligt ljus när den var "orginal"
Härliga bilder!
Härliga bilder på härliga råttor 
jag älskar namnen på dem :D
köpte du dem i en djuraffär eller hos en uppfödare?
#6 Djuraffär, eller jag köpte dem inte, fick dem efter min praktik som jag blev påtvingad där.
Skulle inte betala för ett djuraffärsdjur då jag inte vill gynna deras djurförsäljning.
Men jag kunde inte motstå dessa, fick ta hand om hela kullen när dom kom in, och dom måste nästan ha kommit från uppfödare från första början, för dom var så otroligt trevliga, lite blyga bara, men vem är inte det på ett nytt ställe? :)
När min praktik var slut var det bara dessa två kvar, och kan tillägga att dom var mina favoriter i hela kullen, också blev jag erbjuden att få dom gratis, kunde inte tacka nej och veta att dom förmodligen skulle komma till någon annan, så på den vägen är det 
#7 Jaha, vilken mysig berättelse :)
Glad att du fick dem då, lycka till med dem.
om de är första gången du har råttor så kommer det inte vara sista heller kommer du märka, man fäster sig så fruktansvärt i dem. Min pappa på 59 är helt galen i råttor efter att han köpte en till mig när jag var lite.
#8 Ja, den är lite speciell :)
Ångrar inte en sekund att jag sa ja till dem, dom är så fantastiskt underbara! :)
Har haft 2 råttor förut när jag var liten, men fick lite dåliga erfarenheter från det, fick uppfostra dem själv, och jag hade inte en susning om hur jag skulle göra, så dom började bitas.. Sen dess har jag varit lite rädd för råttor, just för att bli biten igen.
Men nu när jag är äldre så har jag fått upp ögonen för råttor igen, och har varit sugen på att skaffa igen.
Sen när jag mötte denna kullen på min praktik blev jag fast! :)
Hela kullen var underbara, och speciellt dom två små fisarna som blev mina :')
Vad kul att din pappa gillar dem också! :)
Min pappa ska framstå som den mest manliga mannen i världen, orädd för allt osv.. Men när jag erbjöd honom (efter att ha visat bilder) att komma hit och ha råttorna på axlarna han också, då backade han lite ;)